wtorek, 31 stycznia 2012

…hipiska XXI ?

Po dłuższej nieobecności powracam z nowa stylizacją, w której chciałam podzielić się z Wami moim pomysłem na współczesną „hipiskę”. Aby zrealizować swoją wizję potrzebowałam spódniczki, którą moja przyjaciółka przywiozła z wakacji z Włoch. Pamiętam, że podziwiając jej zdobycze od razu przykuło moją uwagę to różowo-pudrowe cudeńko. Następnie dobrałam moja ulubioną koszulkę z Johnem Lennonem i Yoko Ono, camelową kurtkę i buty z ćwiekami.
Muszę się przyznać, że moją słabością była, jest i będzie biżuteria, a w szczególności bransoletki. Mam na sobie mix. Każda z nich jest niepowtarzalna ze względu na swoje pochodzenie z różnych zakątków Europy i związku z tym mają dla mnie szczególną wartość sentymentalną - jak już je zakładam to nie jedną tylko trochę więcej…Czekam na Wasze komentarze i opinie.
Pozdrawiam boguslava-b.










Kurtka – bazarek
Kamizelka – sh
Koszulka – h&m
Spódniczka – z szafy T:*
Buty – just women
Pasek – new yorker
Torebka – reserved
Opaska – h&m

........................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

34 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, z klimatem i outfit. Moje oko także przykuła wspaniała spódniczka :)) Pozazdrościc tego łupu :)
    jedyne co mi nie przypadło do gustu to sceneria (kojarzy mi się niestety z "sesyjkami" małolatek :() i wygładzenie na twarzy ale to szczegóły :)
    Zapraszam także do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna stylizacja, jak i zdjecia!Bardzo na TAK!:)
    Obserwuje i pozrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie te zdjęcia są piekne ;o zestaw genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sceneria ładnie współgra ze stylizacją, która jest bardzo fajna i bogata w detale.

    Opaska jest dopasowana do ornamentu na spódniczce co tworzy harmonię.

    Tory kolejowe to strzał w 10!

    Komentarz od M! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja ;) A spódniczka faktycznie nieziemska ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne zdjęcia, na prawdę zjawiskowe, ogromnie mi się podobają! :) Mogę zapytać w jaki sposób je obrabiasz?
    Stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję;-)
    Kreowania zdjęcia zaczyna się już na poziomie ustawień aparatu. Nie bez znaczenia jest sam aparat ("pełna klatka") - u nas 5dMKII. Później to zabawa z półcieniami i color gradingiem w Photoshopie. Tym wszystkim zajmuje się mój chłopak, który robi i obrabia wszystkie moje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia i stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. These pictures belong in a magazine! They are really fantastic! Love your style and blog!! Would you like to follow each other?

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you dear! I'm following you now!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia. Masz zdolnego chłopaka ;)
    A stylizacja cudowna. Uwielbiam taki styl.
    zapraszam do mnie
    http://alissann-inspireme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing photos!!! and style too ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia!! :) cudownie wyglądasz, świetna stylizacja! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz no i zdjęcia są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. booooskie zdjęcia! muszę pomyśleć nad kupnem takiej opaski. obserwuję, czy mogę też liczyć na ciebie? :> http://mrrx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. kapitalny zestaw! i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW this blog is so fashionable!
    Kisses from Italy!

    justgoshopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurde w końcu jakiś nowy blog na którym można zawiesić oko na dłużej niż 5 minut:) Bardzo fajnie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit! pasuje Ci takie lekko indiański styl:)
    z miłą chęcią dołączam do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog!!!

    Podobaja mi sie Twoje pomysły na stylizacje i na zdjęcia :)

    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia!! pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaa świetna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie :) potrafisz się bawić modą a to jest najważniejsze :) wpadaj do mnie jeśli tylko chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi się podoba. stylizacja, miejsce, kolory i filtry idealnie ze sobą harmonizują.

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacja! super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń