sobota, 21 stycznia 2012

...ponczo z الجمهورية التونسية

Witajcie, głównym akcentem dzisiejszej stylizacji jest ponczo z szafy mojej ukochanej mamy. Ponczo czy ogromy szal (trudno mi jednoznacznie określić czym to cudo jest) jest pamiątką z Tunezji, którą  M. przywiozła…17 lat temu. Pamiętam, że jako mała dziewczynka podziwiałam to wielkie „coś” na mojej mamie marząc, że jak dorosnę równie dobrze będę w tym wyglądać. Tak więc nie mogłam się nie skusić na stylizację z tym, jakże  oryginalnym elementem garderoby M. Pomyślałam, że powinnam maksymalnie wyeksponować ponczo, w związku z tym reszta  garderoby jest w kolorze klasycznej czerni. Dobrałam czarne skórzane spodnie i koszulkę na ramiączkach. Postanowiłam wykorzystać więcej dodatków:  złoty pasek, bransoletki, pierścień no i cudowne kolczyki (piórka), które połączyłam ze sobą uzyskując efekt jednego długiego kolczyka . W tej stylizacji czułam się wyjątkowo i wygodnie, jednak następnym razem ubiorę się tak dopiero gdy  będzie więcej kresek powyżej zera. Czekam na Wasze komentarze i opinie. Pozdrawiam boguslava-b (aaapsik).












ponczo – z szafy mamy
skórzane spodnie -  new yorker
bluzka – colloseum
pasek – sh
bransoletki – prezenty
kolczyki -  prezent od T.
pierścień- h&m
buty- chch

..........................................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

26 komentarzy:

  1. Na prawdę świetne zdjęcia, zazdroszczę, też chciałabym u siebie na blogu takie pokazywać. Zapytam jakiego sprzętu używasz?
    Powodzenia na starcie życzę bo widzę, że będzie tu miło i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bradzo za miłe słowa:) zdjęcia robione były Canon 5D MKII (ponczo) pozostałe Canon 550D.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja z ponczem jak na razie nr 1. Bardzo oryginalna, super polaczenie grubej tkaniny ze skorzanymi spodniami!!W wersji zimowej mozna zalozyc pod spod dopasowana bluzeczke z dlugim rekawem-Najlepiej przezroczysta?? Buziolki:******

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że to dopiero początek, ale patrząc na Twoje zdjęcia i same stylizacje sądzę, że to ten z blogów, który coś osiągnie i zaistnieje! jest fajny:) Obserwuję bloga i zapraszam całą resztę do siebie na http://myinspirationss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie profesjonalne podejście do blogowania, bardzo mi się podoba<3
    Będe obserwować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i CUDOWNE zdjęcia! widzę, że zaczynasz blogowanie - powodzenia i będę tutaj zaglądać :)!!!

    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach ale masz piękne zdjęcia na blogu!! Uwielbiam takie obrobione fotografie! Bardzo się cieszę, że założyłaś tego bloga! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i pomysł na siebie... warto było tu zajrzeć. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry start, oby tak dalej, bo w blogsferze coraz bardziej stawia się na jakość zdjęć, sposób prezentacji stylizacji. Czy dobrze, czy zle nie mi oceniac:D, ale mysle, ze to na pewno jest miłym doznaniem wzrokowym :D :) Zdjęcia bardzo ciekawe, konkretne i jakościowo naprawdę dobre!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow. Zdjęcia są cudowne. Ponczo .<333

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda świetnie, ogólnie genialne, klimatyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są przepiękne :) no i to ponczo jest cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne zdjecia!!
    i zazdroszcze mamie i Tobie poncza :)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  15. I loved the photos, very nice!
    So pretty

    http://agoratopronta.blogspot.com/
    @vanespp

    Beijos Van <3

    OdpowiedzUsuń
  16. zachwycona jestem Twoją urodą, niebanalną, niezwykłą, prawdziwie piękną! Zachwycona jestem Twoją figurą, tym jak genialnie wychodzisz na zdjęciach również! Zachwyca mnie poncho no i zdjęcia, zdecydowanie lubię to! ;)

    a przy okazji obserwuję ;)
    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, napatrzyć się nie mogę :) stylizacja rewelacyjna i blog ciekawy :) z pewnością będę zaglądała tutaj częściej :) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia! W ogóle fajny zestaw.

    Zapraszam do mnie - http://pati-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Niesamowite zdjęcia! Pięknie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze się ogląda Twoje zdjęcia, można patrzeć i patrzeć! plus super blog! tylko, gdzie rękawiczki, uwielbiam ten dodatek i tego mi brakuje w Twoich stylizacjach.ostatnio odkryłam www.girlsloveshopping.pl świetna strona ze świetnymi rękawiczkami

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia! <3

    i kolczyk! ;p


    KaaWee

    OdpowiedzUsuń