środa, 29 lutego 2012

…czas na kolory

Po niemal dwutygodniowej przerwie spowodowanej "złośliwością rzeczy martwych" nareszcie mogę zamieścić nowy post. Nie sądziłam, że odzyskiwanie utraconych danych z komputera może być tak skomplikowane i czasochłonne zwłaszcza jeśli w grę wchodzą wszystkie dokumenty mieszczące się na 2TB dysku. 
Kilka dni temu…dodatnia temperatura, powiew ciepłego wiatru i słońce wyzwoliły we mnie pomysł na kolorowy outfit. Założyłam pomarańczowy żakiet, który spięłam paskiem z ćwiekami, do tego  kolorowa spódniczka z sh. Na końcu dobrałam buty z ćwiekami, aby dodały pazura całej stylizacji. Tym razem zrezygnowałam z kryjących rajstop i biżuterii. Tyle się w tej stylizacji "dzieje", że postanowiłam całą uwagę skupić na górnej części garderoby. Dobrałam również mała portmonetkę w której trzymam same skarby:) Zapraszam do komentowania. Pozdrawiam serdecznie bb.





bb




Żakiet – camaieu
Top- sh
Spódniczka –sh
Buty – chch
Pasek - cropp town
Portmonetka - prezent
Rajstopy - gatta
......................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

27 komentarzy:

  1. Żakiet jest rewelacyjny!! Całość wygląda bardzo ciekawe - elegancja z akcentem rocka ;) Podoba mi się ;) A w kucyku wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie!! wiedziałam, że nowa stylizacja będzie świetna, ale i tak przerosła moje oczekiwania:) pasek z butami komponuje się bajecznie. żakiet jest jednym z tych "idealnych", bo świetnie leży, przy czym nie jest standardowy. wyglądasz rewelacyjnie, dobrze, że wybrałaś takie rajstopy- masz super nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie wyglądasz! ;O po pierwsze kolory, które inspirują i powodują, ze ciężko oderwać od Ciebie wzrok! Po drugie świetne buty i pasek, ach podziwiam i podziwiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy żakiecik ! Buty cudowne <33 Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne połączenie, buty i spódnica wymiatają :)
    fajnie, że trafiłam tu :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. doskonale dobrane kolory. a sukienka zdaje się przyćmiewać wszystko:)

    pozdrawiamy
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że już jesteś :)
    Uwielbiam Twoje stylizacje, a ta od teraz jest jedną z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój zmysł poczucia estetyki bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się buty ;)
    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi się podoba :) a buty-genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, żakiet suuuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, piękna, piękna, piękna! :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, pasek nadaje charakteru :) masz ochotę się poobserwować? buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny zakiet !! zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do hm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! W takim wydaniu mogę kolory oglądać nawet codziennie!
    Świetny zestaw! a zdjęcia jak z kampanii reklamowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zjawiskowe, znakomite zdjęcia . aż od razu chce się dodać
    Twój blog do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kobietka z Ciebie ! :) Zgrabne nogi no i zgrabna pupa ! Pozdrawiam , bardzo dobre wyczucie stylu. Brawo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pasek! Uwielbiam ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny żakiet! :) a całość bardzoo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Extra outfit, najbardziej podoba mi się spódnica <3 Bardzo fajne zdjęcia, tło idealnie pasuje do stylizacji :) świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw, a marynarka cudowna!:D
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. niesamowita stylizacja. świetny blog.
    Obserwujemy i zapraszamy do nas.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wspanialy zestaw, marynarka, pasek , buty wszystko pasuje idealnie.
    Obserwuje mam nadzieje ze spodoba Ci sie moj blog i zrobisz to samo.

    http://aprettylife13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia! a marynarka cud miód:)

    OdpowiedzUsuń
  25. żakiet jest rewelacyjny! podoba mi się połączenie kolorystyczne!
    pozdrawiam,
    http://nataliesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń