piątek, 17 lutego 2012

...melanżowy poranek

Witajcie kochani! W takie białe i mroźne dni najchętniej wkładam mój niezwykle ciepły melanżowy wełniany sweter. Jest taki miękki i miły, że ciężko mi się z nim rozstać. Tym razem sweter spięłam paskiem z ćwiekami, ale równie dobrze można go nosić w wersji luźnej na przykład bez paska ze spodniami i koszulą. Dla przełamania ciemnej i jednobarwnej stylizacji dobrałam musztardową lakierowaną torebkę. Na końcu założyłam czarną chustkę na głowę, która według mnie dodała charakteru całej stylizacji. Co myślicie o tej propozycji? Pozdrawiam serdecznie bb.









Sweter – sh
Top-cubus
Legginsy –oysho
Buty – just women
Pasek-sh
Torebka – sh
Chustka - metro
Kolczyki, bransoletki- six
Zegarek- oky doky
......................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

41 komentarzy:

  1. Super stylizacja, na luzie, w miejskim stylu. Swietny sweter! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie! Całość wygląda naprawdę ciekawie - a ja jak zwykle pod wrażeniem, że w sh można znaleźć takie cacka! Chyba zakochałam się w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zainspirowałaś mnie co zrobić z moim grubaśnym swetrzychem ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing look. Lovely bag! That headband looks great on you :)

    accidentallyblogger.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trafiłaś na tak cudowną torebkę w sh? łał! ♥ świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. torba niespotykana, a przez to świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. PODOBA MI SIĘ:
    -spięcie swetra paskiem z ćwiekami (uwielbiam!)
    -chustka - też noszę często:D
    -sweter
    sam pasek
    torba
    buty
    TY
    kreski na oczach
    zestawienie tego w całość i uchwycenie na fantastycznych...
    zdjęciach!

    NIE PODOBA MI SIĘ
    że nie znam Cię osobiście
    i że jest cały czas zima;))


    Pozdrawiam !


    rebellook.blogspot.com


    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się motyw chusty we włosach.
    Świetnie się prezentujesz :)

    Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta torba :D
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, świetne, świetne! Sweter no i ta torba <33 Cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna torebka:)

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. torba fenomenalna ! reszta właściwie też:)

    OdpowiedzUsuń
  13. You're freaking gorgeous! Looove the bag :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to napiszę tu: dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna torba i opaska swietnie wyglada ;>

    zapraszam do mnie ;>
    http://gooddamnmoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja, podoba mi się twoja torba ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. buty świetne! widzę, ż masz 25 lat? myslałam, że jakies 19 na pierwszy rzut oka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie, że urozmaiciłaś chustką i kolorem torby - jest świetna i do tego z sh. Wyglądasz super...pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasek i chusta wymiatają, wyglądasz obłędnie<3

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny set, i bardzo ładne ciepło-klimatyczne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorem torebki przełamałaś czerń całości- i dobrze bo zdjęcia byłyby czarno - białe. Swoją drogą nieźle pozujesz - weź udział w konkursie, który niedawno znalazłem- podsyłam link
    http://www.fotoatrakcja.pl/czytelnia/jestem-eko-----jestem-trendy/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ta stylizacja... :)


    myirationalwardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bogusława- Bardzo oryginalny blog! Pięknie wyglądasz w obiektywie, a Pascal robi świetne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam ciepło, Aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi I just found your blog! I think is amazing, I love your stye and your pics!
    I start to follow you come on my blog and follow me too, if you want :)
    Kisses

    http://lostintheclothing.blogspot.com/

    http://www.facebook.com/pages/Lost-in-the-clothing/312103765498467

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie prowadzisz bloga! Obserwuję oczywiście :)


    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem oczarowana!!! Swietne zdjęcia i super set!!! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie!!! www.stanupfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz świetnie : ) torebka super, aż sie wierzyc nie chce ze sh : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Przejrzałam większość Twoich stylizacji i masz naprawdę świetny i bardzo oryginalny styl :) taki świeży :)
    W tym poście - wyśmienita torba! no i chusta na głowie - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna torebka! ;)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia
    Piękna torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. http://mojehandmade.blog.pl/
    zapraszam jakbyś była zainteresowana :)
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękna torba. i zdjęcia:)))

    pozdrawiamy
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny zestaw odejmując torbę. pozdrawiamy http://boguslava-b.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń