niedziela, 12 lutego 2012

...niezawodny jeans


Mogę śmiało powiedzieć, że jeans jest jednym z  moich ulubionych elementów garderoby. Niezawodny, szykowny, stylowy  to tylko nieliczne zalety tej bawełnianej tkaniny.  Niewiarygodne,  że kiedyś jeans uważano  za nieprzyzwoity i obsceniczny do tego stopnia, że stał na czele listy zakazanych elementów garderoby kobiet.  Na szczęście te czasy mamy już dawno za sobą i teraz  podejrzewam, że to główny atrybut w  szafie większości z nas.
 Ja w tym secie postanowiłam połączyć jeans z biała koszulą i ciepłym futerkiem. Niebieska koszula z "wybielonymi  plamami”  to zdecydowanie mój ulubiony ciuch, który łączę najczęściej z „jeansowymi” legginsami. Pod denimową koszulę dobrałam drugą białą  z krótkim rękawem, którą zapięłam pod samą szyję. Dodałam fikuśną broszkę w  piórka imitującą coś na kształt krawata. Ubrałam ciepłe kozaki z frędzlami, do tego: torebka,  biżuteria… i już byłam gotowa do wyjścia. No i oczywiście ciepła czapka chroniąca przed minusową temperaturą. 
Pisząc ten post uświadomiłam sobie, że wszystko jest z sh prócz butów za które dałam chyba czterokrotną wartość wszystkich rzeczy…ale wiadomo, że na butach się nie oszczędza ;-). Zapraszam Was do komentowania. 
Pozdrawiam serdecznie.bb.











Koszula jeansowa – sh
Futerko – sh
Biała koszula - sh
Legginsy – sh
Buty – Venezia
Torebka – sh
Broszka- dodatek do marynarki
Czapka – chch
Biżuteria- prezenty
......................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław


28 komentarzy:

  1. Love that jean shirt..... All of your photos are amazing dear :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjęcia - wyglądasz niesamowicie :))

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu pisać jak wszystko super :)Wyglądasz świetnie i te wspaniałe zdjęcia (pomysł z serduszkami na śniegu).
    Mam podobną kamizelkę również z sh...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje zdjęcia i włosy! Twoją koszulę, buty, getry.. ten zestaw uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz idealnie! cudowny zestaw. kocham tę koszulę ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę cuudowna koszula!<3

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ta koszula jest wyśmienita, warto buszować po lumpkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. YOU LOOK STUNNING SWEETIE!
    XOXO,
    FASHIONHYPNOTISED GIRL

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite zdjecia jak i stylizacja! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, SIEMA!:D
    dziękuję za pozytywne zbombardowanie komentami!
    ja CI chyba mówiłąm, że u CIebie jest jak dla mnie WSZYSTKO tak jak trzeba i wpadam w zachwyt:D
    wszystko mega dopasowane a ta koszula to mój nowy miszcz!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! - to z serduszkami wyrysowanymi w śniegu naj!
    no i sama stylizacja bardzo udana - obserwuję! :D
    http://fiolkowykacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wierze własnym oczom... tyle cudeniek znalazłaś w sh? niezła jesteś w te klocki:)
    Przepiękne zdjęcia i stylizacja, inne także.

    zapraszam http://apieceofmycloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wygladasz!!!Do tego super zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany! po pierwsze świetny set! uwielbiam takie! a po drugie zdjęcia są przepiękne! nie mogę się napatrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula...! <3

    myirrationalwardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweetie I LOVE those pics, and your look! This is really great combination and it suits u fantastic!!!
    kisses

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Wyglądasz ślicznie! I większość z sh? wow.... xD Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. super, mega oryginalnie!
    obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. oesu jaka genialna koszula! naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie, góra jest bezbłędna:) Też nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez dżinsu.

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne zdjecia ! kamizelka futerkowa <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, prawdziwe cuda z sh masz! ;] Ja się niedługo też mam zamiar wybrać do mojego ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zwykle zamilkłam na minutę. zdjęcia fantastyczne. wyglądasz nietypowo i oryginalnie. bardzo fajnie komponują się tutaj te czerwone paznokcie.
    najbardziej podoba mi się 9 zdjęcie- super ujecie, kompozycja i Twój uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowita z Ciebie dziewczyna :)
    Kolejna kapitalna sesja :)

    OdpowiedzUsuń