poniedziałek, 6 lutego 2012

...w podziemiach

Witajcie! Dzisiejsza stylizacja jest dość specyficzna ponieważ zainspirowana skautingiem.
Kolejny raz szafa mojej mamy mnie nie zawiodła! Tym razem robiąc porządek w szufladzie, która służy do przechowywania starych sentymentalnych ubrań znalazłam element okrycia wierzchniego wchodzący w skład munduru harcerskiego, czyli tak zwaną kangurkę. Ciemnozielona „kurtka”  ma już swoje lata choć dla mnie nadal ma jakiś niepowtarzalny klimat i to „coś” – w końcu jest prawie moją „rówieśniczką”.  Kolejną stylizację postanowiłam poświęcić właśnie jej dobierając  do zestawu szare spodnie, piaskowe buty za kostkę oraz ciepłą czapę i różowe rękawiczki, które ochroniły mnie przed minusową temperaturą. Moim zdaniem  dopiero okulary kujonki dopełniły całości. Zapraszam do komentowania. Pozdrawiam boguslava-b








Kurtka – z szafy mamy
Spodnie – chch
Buty- croop town
Skarpetki – no name
Rękawiczki – terranova
Czapa – prezent
Okulary – oky doky
…………………………
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

24 komentarze:

  1. LOVE the jacket, the glasses and the pants!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. you rocked again dear :)Great outfit and photos

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjecia są nieziemskie

    Zapraszam dziewczyny na konkurs z fajnymi nagrodami Wygraj 5000zł KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka <3
    uwielbiam klimat Twoich zdjęć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia, szczególnie te ekspresyjne.
    bardzo konkretny klimat i całkiem oryginalny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta stylizacja wpisuje się w klimat miejsca a co do szafy Twojej mamy to faktycznie nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia rewelacja! ..mają swój klimat! :) stylizacja świetna...idealnie wszystko zestawiłaś (jak zawsze zresztą ;)) ...napatrzyć się nie mogę :)) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co za cudowne spodnie! ♥ bardzo podoba mi się ten zestaw, a Twoje zdjęcia są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zachęcam do polubienia na facebooku. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, świetnie wyglądasz. :)
    kurtka z charakterem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja!!! A zdjęcia wyglądają jak z sesji zdjęciowej :)
    Zapraszam do mnie: http://martynaciarkowskaciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastic jeans, and beautiful hat!:) Thank u for your visit!;)
    p.s. Follow u now darling!
    kisses

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zaje...cie ! zapraszam ---> http://this-is-my-world-im-like.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. GREAT PICTURES, LOVE YOUR COOL STYLE!
    XOXO,
    FASHIONHYPNOTISED GIRL

    OdpowiedzUsuń
  15. Follow you back sweetie! Thanks for stopping by and for the lovely comment!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog ;)!

    http://apparel-hunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny look! świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. ta czapka :)!!!!

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. o! no i udało mi się z MP trafić na Twojego bloga!



    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie!:DDD

    rebellook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your blog!!! Follow you ;)
    http://lafinestradelnord.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przeróbka zdjęć MEGA odlot !
    bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń