wtorek, 20 marca 2012

…codzienny look

Każda z nas ma takie dni kiedy staje przed swoją szafą przed pracą/szkołą i wypowiada w myślach: „nie mam się w co dzisiaj ubrać”. Znam to uczucie bardzo dobrze. Część osób zabezpiecza się w ten sposób, że przygotowuje sobie wieczorem ubrania, aby rano móc zdążyć z prysznicem, make-up’em , kawą, poranną prasówką itd.. i gdzie tu jeszcze czas na przygotowanie ubrania?
Niektóre z Was przed snem wizualizują sobie zwartość swojej szafy i tym samym tworzą set na następny dzień. Ja niestety nie należę do tych osób i często zdarza się tak, że stoję bezmyślnie przed szafą a cenne minuty uciekają i uciekają.  Na szczęście znalazłam na to patent w postaci prostego i wygodnego outfitu. W takie dni zazwyczaj wkładam nieśmiertelne jeansy, niezbyt obcisłe żeby było jak najwygodniej, do tego dobieram prostą, dłuższą cytrynową bluzkę czy t-shirt z nadrukiem, marynarkę/bluzę- tym razem wybrałam kolorową w urocze romby. Na zakończenie akcesoria w postaci kolczyków, bransoletek i innych kobiecych gadżetów bo jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach.  Jak Wam się podoba moja interpretacja codziennego looku?  
Pozdrawiam bb.








Marynarka – sh
Bluzka – sh
Spodnie – bershka
Buty – chch
Biżuteria– prezenty/house
Torebka – z szafy mamy
......................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

39 komentarzy:

  1. niby codzienny, ale jestem zachwycona :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto, zapewne wygodnie ;) Dla mnie Ekstra!

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna marynarka, bluzka i koszyczek

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to sobie codziennie mowie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie, a marynarka zachwyca, tym bardziej, że jest z sh !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne, wiosenne kolory! wyglądasz na prawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo rany!!!!! ukradnę Ci tę marynarkę!!! <3

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw bardzo mi się podoba, przede wszystkim torebka i marynarka, a kolor bluzki - idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjecia z klimatem :)) Mega podoba mi sie outfit, bo jest na luzie nie przesadzony, wygladasz po prostu ladnie i schludnie :) Pozdrawiam i zapraszam takze do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw i świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. o mom, znów jesteś idealnie perfekcyjna! Inspirujesz!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie! tylko , że nawet przygotowując je wieczorem ja zazwyczaj rano zmieniam zdanie :< wyglądasz świetnie , bardzo podoba mi się to , że jest tak dużo kolorowej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm jak na outfit expres!!! bomba!!! Ja mimo że czasem przygotuję sobie ciuch, bądź w nocy doznam olśnienia i wymyślę coś na jutro i tak tkwię jak żona Lota przed swoją skarbnicą a czas na kawę śniadanko i pocztę mija bezpowrotnie.... mam ulubione zestawy i wybieram jeden z 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. You look amazing! That bag is sooooo lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie mi się podoba Twój "przeładowany " nadgarstek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super ;)

    zapraszam do siebie: nudelips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. słodki jezu, tez chcę tak wyglądać na co dzień! :)
    ta marynarka jest niesamowita, jest idealnym kompanem dla jeansów. wszystko razem tworzy perfekcyjną całość.
    świetny styl, klasa sama w sobie, podziwiam (jak zawsze)!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Święte słowa! :) chyba prawie każda kobieta tak ma. Zestaw wygodny i w sam raz do latania po miescie.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz;) genialna torebka

    OdpowiedzUsuń
  20. całość świetnie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. marynarka & koszulka rewelacja!! a torebka jest przeslodka ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  22. genialnie ze sobą wszystko połączyłaś
    zazdroszczę marynarki
    jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  23. aww nice outfit !!
    follow me if you love

    http://newsabesabrina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia :)
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mogłam oderwać oczu od tej torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. BARDZO. bez kitu, dopracowana stylizacja. marynarka mistrz.

    ja teraz staję przed szafą i nie mieszczę się w 3/4 ubrań, a w reszcie wyglądam jak świnka. ech:/ i muszę kombinować podwójnie, bo na nowe zakupy szanse raczej nikłe:/

    wyglądasz ślicznie! <3

    K L I K ---> R E B E L L O O K

    OdpowiedzUsuń
  27. idealna stylizacja, fajnie wygladasz a torebka z szafy mamay pierwsza klasa. Kupilam kiedys taki kuferek podobny (tylko bialy), vintage z lat 50-tych. Odlezal sie, a teraz wraca do lask.
    Udanego weekendu
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw :) bardzo fajna marynarka, żałuję, że nie umiem wyszukać niczego ciekawego w sh

    zapraszam do mnie
    http://in-spiritgolden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja codziennie sobie mówię, że nie mam się w co ubrać ;)
    Świetna bluzka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. kapitalna marynarka!!! świetnie to sobie wymysliłaś... :)

    OdpowiedzUsuń