piątek, 30 marca 2012

...na granicy

Dzisiejszy i wczorajszy dzień zdecydowanie jest niekorzystny jeżeli chodzi o biometr. Wszyscy wokół ziewają, napinają się i ogólnie sygnalizują dokoła, że nie jest fajnie, dlatego  ja chciałabym cofnąć się do tego co wydarzyło się dwa dni temu.
W środę we Wrocławiu pogoda była wymarzona. Słońce, lekki wiaterek i w związku z tym ja postanowiłam ten dzień maksymalnie wykorzystać spacerując nad Odrą. W takie dni jak te zawsze zakładam coś kolorowego i w tym wypadku zdecydowałam się na koszulę w kratkę, która jest moją ulubioną. Niby nic, a kolory i fason powodują, że czuję się w niej niezwykle dobrze. Granatowe rurki  które kupiłam dzień wcześniej na przecenie wydawały się wręcz idealne do tej stylizacji. Ponieważ miałam ochotę na bardziej rockowe i odważne akcenty, dobrałam pasek z duża ciekawą klamrą oraz czarną bandamę, i sporą ilość biżuterii – jak zawsze zresztą ;P. Jeśli chodzi o buty , to postawiłam tym razem na szare szpilki z dziurką na palec. Jak Wam się podoba taki zestaw? Pozdrawiam bb















Koszula – sh
Spodnie – new yorker
Buty – deichman
Biżuteria – mix
Bandama – metro
Pasek - chch
......................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

34 komentarze:

  1. świetne zdjęcia!!! A Ty pięknie wyglądasz. Podoba mi się połączenie kobiecości z lekko hip-hopową nutką :D

    Pozdrawiam Cie serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie wychodzisz na zdjęciach, mmm! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sesja: ciekawie dobrane dodatki (szczególnie gitarka! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! buty wyglądają idealnie, a Ty jesteś niesamowicie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, fajne miejsce. Podoba mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezłe zdjęcia no i uwielbiam bandamki!
    KaaWee

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjęcia! zestaw świetny :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Szczególnie ostatnie :)
    Ładnie wyglądasz w bandamce.

    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw i zdjęcia, a mogę zapytać gdzie dokładnie zostały wykonane?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem zdecydowanie zakochana w nim! <3 wow! wszystko idealnie a dobre foto jeszcze to podkreśla! aj low ju!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja i zdjęcia :)
    Też tęsknimy za wiosennym słońcem ! Oby szybko wróciło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. These photos are AMAZING! You make a great model and fantastic styling!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia;) fajnie wygladasz w bandacie;D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglądasz i prześwietne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz tych pierdół na ręku ;)
    pierścionek super.

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw jest świetny :) prosty ale z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super sesja :) wpadaj do mnie! o.o

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia :) koszulę masz piękną :D
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się bardzo podoba! ;) Twoje szpilki są cudowne! Wgl jak tak patrze na te zdjecia i przypominam sobie jak byla taka pogoda jak piszesz i mysle o tym co jest teraz to przykro sie robi ; /

    OdpowiedzUsuń
  20. Drapieżnie ;) - i to mi się podoba!! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw, wyglądasz bosko ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze masz takie klimatyczne zdjęcia, że nie zazdrość zżera ;) Pasek rewelacyjny, a zestaw bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczne zdjęcia!! :))

    zapraszam do mnie i do obserwowania:) będzie mi niezmiernie miło z powodu nowego czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przesliczne zdjecia i stylizacja ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw, a koszula strzał w dziesiątkę, super!:) A pasek bardzo nietypowy..:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. koszula jest prześwietna, a połączenie jej ze szpilkami i bandaną wygląda genialnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała sesja!
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. total rock look! and the belt is great keep posting !!

    OdpowiedzUsuń