niedziela, 11 marca 2012

...pastelowy róż

 Pastelowe barwy kojarzą mi się z kobiecością, delikatnością i przywołują wspomnienie beztroskiego dzieciństwa. W mojej szafie zawsze gościły zarówno żywe i intensywne barwy jak i te zgaszone. Tak sobie myślę, że pastele zawsze były modne ale w tym sezonie wybitnie wkraczają  na modowy piedestał i bardzo dobrze ponieważ, potrafią być niezwykle neutralne, a zarazem szykowne. Przedstawiam wam bardzo wygodny i minimalistyczny outfit składający się z różowo melanżowego swetra oraz bladoróżowych spodni. Dopełniłam tą stylizację brązową kopertówką i mixem moich ulubionych bransoletek. Lubię połączenie tych samych barw ale w innej intensywności kolorystycznej np. góra ciemniejsza, dół jaśniejszy. Jak wam się podoba taka iście wiosenna stylizacja?
Pozdrawiam serdecznie bb.









Sweter – sh
Spodnie – sh
Torebka – sh
Buty – chch
Biżuteria– preznty
......................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

30 komentarzy:

  1. podobają mi się białe spodnie;D
    zapraszam do mnie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny sweter, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia. pierwsze jest mega. podoba mi się równiej ten sweterek :))

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Sh to kopalnia oryginalnych rzeczy :)
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie!
    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zjawiskowy sweter <3
    i ta ilość bransolet!!! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle. Róż, który nie mdli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyglądasz w pastelach

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podoba twoja stylizacja!

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    KONKURS
    KONKURS
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Bogusiu! Uroczy sweterek i świetne "słoneczne" zdjęcia ;) Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty!
    Pozdrawiam
    M. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, bardzo fajna stylizacja :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o mom, ten sweter jest idealny! <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Też myślę że pastele nie są nowością sama posiadam w sowjej szafie wiele ubrań w pastelowych barwach które goszczą u mnie juz długo:)
    Sweterek jest śliczny Bardzo dziewczęcy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pastelowy sweterek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jej ten sweter jest genialny
    strasznie ci go zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny secik, sweterek bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie! cudownie wyglądasz w tej kolorystyce <3

    OdpowiedzUsuń
  18. awww such a great sweater :). It seems so cute :)


    accidnetallyblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W takiej wersji najbardziej mi się podobasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Very nice pics!! lovely outfit.

    Thanks for following, I follow you too, I love you blog.

    Kisses from Spain

    http://www.withorwithoutshoes.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny sweterek :) i pasuje ten warkoczyk!
    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo!

    ja już powoli się zastanawiam, czy mi się te wszechobecne pastele nie przejadają hehe, bo lodówkę otwieram a tam mięta i lila.

    dzięki za miłe słowa w komentarzu!

    rebellook.blogspot.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna całość i jeszcze widać, że ciepło, że słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny sweterek :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów? :) serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń