poniedziałek, 5 marca 2012

... until I get caught red handed

Mam wrażenie, że najmocniejszym akcentem tego stroju jest jego kolor. Faktycznie barwa czerwona chyba najbardziej stymuluje ludzką psychikę. Z tego samego powodu jak pewnie zauważyliście reklamy, napisy w sklepach „SALE czy %” w większości są właśnie czerwone po to by maksymalnie przykuć Twoją i moją uwagę. W Japonii kolor czerwony jest synonimem bohaterstwa, a dla mnie życiowej energii i wewnętrznej motywacji. Jest ciekawy, dynamiczny i pasuje zarówno blondynkom jak i brunetkom. W związku z tym, na piątkowe popołudnie wybrałam welurowe legginsy o ognistym odcieniu czerwieni, dłuższą koszulę w czerwono-granatową kratę, pod spód białą koszulę z której wystaje jedynie kołnierzyk. Pomyślałam, że fajnym akcentem będą poprzypinane czarne agrafki. Na dworze praktycznie wiosna, aż 10 stopni dlatego narzuciłam na siebie białą sportową bluzę z czerwonymi akcentami i klasyczną kurtkę jeansową.  Jak Wam się podoba ta czerwona wariacja? Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam bb.












Koszula w kratkę – bershka
Biała koszula – sh
Kurtka jeansowa – sh
Bluza –sh
Legginsy – terranova
Buty – chch
Torebka – reserved
Czapka – chch
Biżuteria–  house
......................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

27 komentarzy:

  1. bardzo fajnie, jak zwykle zresztą :)
    legginsy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, zdjęcia klimatyczne :]


    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Leggi piękne! <3 Ja postawiłam na welur na bluzeczce ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie! wszystkie elementy świetnie razem wyglądają, ale i tak legginsy to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam ani jednej czerwonej rzeczy. Chciałabym się przekonać do tego koloru bo bardzo mi się podoba na rożnych osobach ale po prostu nie moge : D ilekroć ide na zakupy nie jestem w stanie kupic nic czerwonego :D A Twoja stylizacja jest cudowna i niebanalna, wszystko idealnei do sibie pasuje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz. Buty są niesamowite. Cały Twój blog mi się podoba. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba się, jak zwykle:)
    osobiście nie znoszę czerwonego koloru, na kimś innym jest do tolerowania, a na Tobie go w pełni akceptuję:)
    podobają mi się te odważne legginsy. ściągają na siebie wzrok nie tylko przez kolor, ale też przez materiał.
    uważam, że to dość śmiała stylizacja (mimo, że nie prowokacyjna ani wulgarna- po prostu kojarzy mi się z odwagą, przebojowością i śmiałością) a jednocześnie casualowa, nieco młodzieżowa.

    podsumowując stylizację: pomieszanie kobiety świetnie znającej trendy, pewnej siebie dziewczyny i nieco zbuntowanej licealistki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie masz bardzo orginalny i genialny styl:) Na pewno będę tu częściej zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestaw, botki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. mega mix i cudowne zdjecia!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pięknie wyglądasz! :) zestaw bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyscy zachwycają się welurowymi legginsami, a mnie one się szczerze nie podobają :(

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny zestaw.:) świetne leginsy, no to prawda, że czerwień od razu rzuca się w oczy..:D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia są przepiękne . ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz:) uwielbiam koszule w kratę i to połączoną z jeansem, do tego welurowe legginsy- super:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie!
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas nowa stylizacja :*

    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne legginsy ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te legginsy. Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  19. Really really cool pictures! :) Your blog is stylish, we likes.. Followed! Take a look at ours if you feel like it, that would be awesome..

    Christian
    www.sortegrisen.dk

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygladasz rewelacyjnie! Piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  21. legginsy mistrz!
    pozdrawiam

    http://smileyouareinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. boski jest ten lok! i foty również:)

    R E B E L L O O K

    OdpowiedzUsuń