wtorek, 3 kwietnia 2012

…4 my 4 friends

W wekeend zostałam obdarowana przez moje przyjaciółki przepiękna torebką, którą możecie podziwiać na zdjęciach poniżej. Torebka przypominająca nieco ekwipunek listonosza czy może raczej szkolny tornister to rzecz którą od pewnego czasu bardzo chciałam posiadać w swojej szafie. Prezent okazał się strzałem w dziesiątkę więc postanowiłam go wyeksponować w następnej stylizacji. Nie jestem zwolenniczką ubierania się pod kolor torebki czy butów, ale tym razem zrobiłam wyjątek. Oczywiście nie mogło być zbyt szablonowo i przewidywalnie dlatego postawiłam na dodatki w kolorze fioletowym. Zdecydowałam się na zieloną kurtkę, którą spokojnie mogę włożyć do małej torebki ( 100% poliester), białą bluzkę z kołnierzem oraz fioletową muszkę dla przełamania wariacji brązowo-zielonej. Gdy trochę zawiało góralska chusta w róże okazała się nieoceniona. Klasyczne brązowe spodnie wraz z trampkami to niezwykle wygodna opcja pasująca w moim poczuciu do całej stylizacji. Na końcu dobrałam „nie pasujący” pasek w cekiny dla przełamania całego outfitu i resztę dodatków. Jak Wam się podoba taki zestaw? Pozdrawiam bb

















Kurtka – house
Koszula - sh
Spodnie – troll
Buty – no name
Pasek – sh
Muszka –sh
Torebka – prezent:*
Okulary – oky doky
......................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

33 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz! fajne połączenie koszuli z taka kurtką, też ostatnio tak biegałam ;D

    pozdrowki ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba cały zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, podoba mi sie bardzo, fajnie kolorki połaczyłaś ;)


    Aaaaaa łabędzie! :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I loooove all your photos :) This outfit is amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie połączyłaś tą białą koszulę z trampkami. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Cudowne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty piękna, kolorystyka genialna, torba i kurtka cudowne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kurteczka, rewelka dodatki!!! Świetny look :)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna stylizacja! torebka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna torba;) fajnie wygląda ta muszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta torba, widziałam taką na allegro i nawet miałam kupic, ale się rozmyśliłam i trochę żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bosko, świetny zestaw pod względem kolorystycznym<3

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka jest świetna! Sama chciałabym taką mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa kreatywna Akcja ! :)

    Zachęcamy do odwiedzenia i obserwowania!

    http://inspirakcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz tak świetnie, że po prostu brak mi słów! Prezent od przyjaciólek jest cudowny, tak samo jak kurteczka! Dobierając pasek i muszkę nadałaś charakter tej stylizacji. Woooow, wielkie brawa! ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, fantastyczna torba i kurtka!
    i do tego ta mucha - miodzio:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. love the photos!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie torba jest śliczna! fajny motyw muszki do koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  20. ach ta kolorystyka - zachwycasz oj zachwycasz! :)
    torebka absolutnie mnie urzekła, uwielbiam ten styl - ala męskich teczek sprzed lat! też bym nie pogardziła takim prezentem :)
    cekinowy pas, muszka i chusta w ludowe wzory - fantastyczne dodatki :)
    pozdrawiam i życzę smacznego jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. me encanta tu blog!! te sigo desde ya!! besitos!!
    te pasas por el mio¿?
    http://leisceglie.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. po pierwsze miło mi spotkać tu kolejną osobę z Wrocławia ;) po drugie cała góra tego stroju jest perfekcyjna ;) biała koszula, mucha i kurtka super!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny pomysł z tą muszką pod szyją :)
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zawsze klimatycznie =] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna zieleń i jak zwykle - świetne zdjęcia!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw!! super kolory dobrałaś. A torba jest prześwietna.:) I skąd tyle łabędzi u ciebie??:D:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurtka jest swietna. bardzo mi się podoba. a zestaw prezentuje się na Tobie genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. przecudny outfit, nieziemsko oryginalny !

    OdpowiedzUsuń