wtorek, 10 kwietnia 2012

...po drugiej stronie

Uwielbiam otwarte przestrzenie, dlatego też moje zdjęcia zazwyczaj robione są w plenerze ale tym razem było inaczej. W związku z delikatnie mówiąc nieprzewidywalną pogodą przeniosłam się do...łazienki. Lubię eksperymentować dlatego mam dla Was zdjęcia w pomieszczeniu, w zupełnie innym klimacie niż poprzednie. Outfit jaki prezentuję na tych zdjęciach to jeden z moich ulubionych, ponieważ to wariacja sportowego oldschoolowego loga adidasa z niewymuszoną "elegancją". Pozwoliłam sobie również na nieco mocniejszy makijaż niż zwykle aby wpasował się w całą koncepcję i klimat stylizacji. Jak Wam się podoba mój mroczny look?
Zapraszam do komentowania! Pozdrawiam bb.
















Bolerko- chch
T-shirt - adidas
Spódnica - reserved
legginsy- new yorker
Buty - chch
Kolczyki - six
Pierścionki - new yorke
......................................
Stylizacja – boguslava-b
Zdjęcia – Pascal
Plener – Wrocław

31 komentarzy:

  1. dawno nie widziałam takich fantastycznych zdjęć na blogach!
    wyglądasz rewelacyjnie, widać "modę, pasję i kreatywność"!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalne zdjęcia! pozdrawiam, NG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ranyyy, jak Ty umiesz przerabiać fotki, szaleństwo! :D
    Prawdziwie mroczny look, aaaaa !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia zaje****, bolerko genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. The last photo is undescriable!!!!!! Speechless!!!

    accidentallyblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze Ci w takim "mroczniejszym" looku. świetne zdjęcia, zwłaszcza te "mokre';)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia! jestem pod wrażeniem:)
    i faktycznie makijaż pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna stylizacja. bardzo klimatyczna i pasuje do Ciebie :)
    zapraszamy do nas-nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wow i jeszcze raz wow! Szminka, paznokcie <3 Super!

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia i twój mocniejszy makijaż są super, bardzo podoba mi się koncepcja tej sesji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sesja! :)

    Zapraszamy na modową, kreatywną Akcję :)

    Dzisiaj wywiad z Karą!

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory genialne! <3


    http://shefoxhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pomysł na zdjęcia, świetnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne bolerko;) genialne zdjęcia, właśnie bardzo fajnie, że w łazience:D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetny pomysł! Niebanalny.
    a tak z innej beczki, w jakim programie przerabiane są Twoje zdjęcia , jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kuszą mnie te kąpielowe foty - zajebiście wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! nieziemska ta sesja, wyglądasz obłędnie, niezwykle kusząco :D
    perfekcja w każdym calu...

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacja! oczywiście dodaję do obserwowanych :) zrobisz to samo? pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. te zdjęcia "na mokro" są rewelacyjne! aż brak mi słów!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że ja nie potrafię się tak posługiwać photoshopem :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Cały piątek u mnie świeciło, ale teraz za to odeszło w niepamięć :(

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za dodanie do obserwowanych. również postaram się wchodzić jak najczęściej na twoją stronę. :))

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko, boskie zdjęcia! *___*

    btw, organizuję konkurs na blogu, do wygrania DIY i biżuteria :) Zapraszam serdecznie! :)
    http://daiffie.blogspot.com/2012/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń