wtorek, 29 maja 2012

...energetic jeans

Witajcie kochani! Jak z Waszą energią? U mnie fantastycznie:) Dzisiejszy look wyszedł na prowadzącą pozycję z racji spodenek które sama wykonałam. Stare znoszone big stary obcięłam, wystrzępiłam a następnie radośnie pobiegałam do pasmanterii i kupiłam nity w serduszka i trójkąty. Do spodenek DIY dobrałam intensywny turkusowy sweterek z sh oraz neonowy różowy pasek z ćwiekami. Końcowy etap mojej stylizacji to złota biżuteria w której się zakochałam. Uczucia spotęgowały fakt, napisu rabat 50%. Pozwoliłam sobie na mocniejszy makijaż. W roli głównej przesłodzone różowe usta i czarna kreska na powiece. Pascal przy przeróbce zdjęć nasycił kolory a z efektu finalnego jestem po prostu zachwycona.Jak Wam się podoba taka stylizacja?
Pozdrawiam serdecznie bb.
.................................

Hello dear! As with your energy? In my fantastic :) Today's look on the left leading position because of shorts which it has done. Old worn big star cut,fray and then happily running to the yarn shop and bought rivets in the hearts and triangles. For DIY shorts drew intense turquoise sweater's from sh and neon pink belt with studs. The final stage styling is my gold jewellery in which I fell in love. Feelings intensified when I saw them 50% discount. It allowed me to make more powerful in the lead role sugary pink lips and black line on the eyelid. Pascal saturated pics in the processing colors on the finall effect I'm just delighted. How do you like my jeans look.
Best wishes, yours bb














spodenki/shorts- DIY
sweter/ sweater - sh
buty/high heels - deichaman
biżuteria/ jewelery - carry
.......................................
Stylizacja/stylization - boguslava-b
Zdjęcia/pics by - Pascal
Plener/outdoor - Mietków

25 komentarzy:

  1. Piękne fotki i Ty na nich:)Spodenki wyszły świetnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny sweterek z sh! świetnie wygląda do szortów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Ci wyszły te spodenki. Jeleń jest niesamowity, zadziwia mnie ten rabat 50 procentowy;)
    Zdjęcia świetne, jedyne co mi się nie podoba to wygładzona twarz.
    Buzka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos! love the outfit- you look super cool!
    Kisses
    Elena
    http://dcinstyle.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę Cię uwielbiam! zestaw jest genialny, a w biżuterii jestem zakochana. zazdroszczę, że masz w swojej szafie taki cudowny sweter<3

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa, mam taki sam pierścionek, jest cudowny :D
    + piękne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zestawienie:)
    dodajemy do obserwowanych i zapraszamy na naszego bloga www.lavitaavera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty jesteś stworzona do fotomodelingu! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolor sweterka, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale obłędne zdjęcia, nie mogę przestać na nie patrzeć ;) nie dość że świetnie wyglądasz, piękny sweterek, dodatki to jeszcze ta obróbka :) aż muszę dodać do obserwujących by być na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zjęcia. Wyglądasz obłędnie!

    Bardzo podoba mi się Tój blog i dołączam do obserwujących!
    Będzie mi bardzo miło jak zajrzysz do mnie na bloga.

    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba przyznać że Pascal ma rękę;) i do aparatu i do gitary;) dobry DIY, żeby to mi się chciało tak radośnie do pasmanterii biegać:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się jeleń, żałuję, że go nie kupiłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Amazing photos!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia wyglądają fantastycznie ;)
    6 zwłaszcza

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne miejsce na zdjęcia :) piękny sweter :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny Ty jesteś nietuzinkowa, wspaniała. Świetne zdjęcia, stylizacje, piękna buzia którą kocha aparat. Nic dodać nic ująć widać, ze masz pasję !

    http://polkawkryzysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor sweterka obłędny :) Świetny blog!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. nie za dużo tego photoshopu ? a sweterek uroczy :D

    OdpowiedzUsuń