piątek, 18 maja 2012

...golden eye...

Witajcie! Kurtka a'la bejsbolówka to mój osobisty must have tego sezonu i bardzo ucieszył mnie fakt znalezienia takowej rzeczy w sh:P. Jestem oczarowana błyszczącymi materiałami dlatego fakt, że kurtka ma złoto-błyszczący kolor wogóle mi nie przeszkadza. Reszta dość standardowo dobrana, natomiast buty jak dla mnie konweniują z górą mojego outfitu. A Wy co myślicie na temat takiej propozycji noszenia kurtki bejsbolówki? Pozdrawiam bb.
..................
Welcome! La baseball jacket is my personal must-have this season and that really pleased me to find such things in the sh: P. I am charmed by shiny materials so that the jacket has a shiny gold color does not bother me at all. The rest of the fairly standard chosen, moreover shoes in my opinion fit with the top of my outfits. What do you think about this proposal wearing baseball jackets? Yours bb.







Kurtka/jacket -sh
Sweter/sweater - no name
koszula/shirt - sh
leggins - chch
Buty/shoes - sh
Biżuteria/ jewelry - no name
.......................................
Stylizacja/stylization - boguslava-b
Zdjęcia/pics by - Pascal
Plener/outdoor - Wrocław

32 komentarze:

  1. bejsbolówka naprawdę fantastyczna :)
    a na pewno oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie sh-dy kazda chcialay miec!:) Swietny look!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ;) a bejsbolówki - zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem do końca przekonana do "bejsbolówek", ale Twoja nie ma napisów i nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!! Ja też uwielbiam bejsbolówki a Twoja jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka jest mega ta kurtka!!! :D:D:D Wyglądasz fantastycznie w tai kolorze :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka jest super. Te kurtki zawsze kojarza mi sie z amerykanskimi mlodziezowymi filmami.:-) Bardzo fajny set.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetną masz tą baseballówke !!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to połączyłaś, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna z Ciebie dziewczyna :) bardzo fajna kurteczka i super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bejsbolówka jest świetna , do tego z sh, pozazdrościć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Twoje zdjęcia!!! Wyglądasz rewelacyjnie w takim sttylu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne buty, aż trudno uwierzyć, że takie perełki można wyrwać w SH :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Cię w koszulach! Ubóstwiam wręcz, zwłaszcza, gdy są w intensywnych kolorach ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie to wszystko zestawiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafiam tu z MP.:)
    Wyglądasz inspirująco, świetne zdjęcia, naprawdę mi się podoba!
    Bardzo stylowo tu u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!!! :)) ..i rewelacyjna stylizacja! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawde? I bluza i obuw z sh?! Ty to masz szczescie !!! Obledne sa a takie zestawienia pasuja mi bardzo i jestem absolutnie za :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, niedawno zmieniłam adres bloga z gooddamnmoment na http://madame-chocolate.blogspot.com/
    Zapraszam na nowy, odmieniony blog! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. to nie jest prawdziwa bejsbolówka bo nie ma nap tylko zamek !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Cię, Twoje zdjecia i zestawy! Zawsze wyglądasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny zastaw - obserwuję i zapraszam do obserwacji http://patuffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog! szukałam go przez pewien czas i w końcu znalazłam:)
    a) zawodowe stylizacje i co ważne- udane zdjęcia!
    b) Wrooocław...;)
    c) no mamy wspólnych znajomych powiem Ci;)
    dodaję do obserwowanych.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna kurtka i cały look

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zdobycia takiej genialnej kurteczki w SH. Także muszę się wybrac i poszperac :) Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałaś cholerne szczęście, znajdując taką kurtkę w sh *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny outfit, bardzo mi się podoba ;) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń