środa, 6 czerwca 2012

...animal motifs

Kochani, motywy zwierzęce to zdecydowanie mój osobisty must have tego sezonu. Na prowadzenie mojej prywatnej listy wychodzą printy w zeberę, panterę oraz motyw lwa na koszulce. Efekt wzmocniłam orientalną biżuterią. Jak Wam się podoba mój "dziki" look.
Pozdrawiam bb
......................................

 Beloved, animal motifs is my personal must have this season.
The conduct of my private list prints come in zebra, panther and lion motif on the shirt.
The result reinforced the oriental jewelery. How do you like my "wild" look. Yours bb














spodnie/pants - chch
top - sh
caradigan - sh
buty/high heels - deichaman
biżuteria/ jewelery - gift from U. <3, made by Alicja Janosz Niebielecka
naszyjnik/ necklace - carry

...........................
Stylizacja/stylization - boguslava-b
Fryzura/hairdo - Alexandra <3
Zdjęcia/pics by - Pascal
Plener/outdoor - Wrocław

26 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia - fantastyczne miejsce :)
    zestaw też super, ciekawy, wszystko super się dopełnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się tu podoba!
    masz niesamowitą twarz! zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, szczególnie podoba mi się ta panterkowa narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wygladasz, uwielbiam Twoje foty<3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo inspirujący, dla mnie blog,obserwuję bez wahania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie! zamówienia póki co po znajomości na alicja.sisterali@gmail.com ;) a więcej już niebawem na www z moją biżu.
      AJN

      Usuń
    2. :) proszę bardzo..czy życzysz sobie, żebym podała Twojego maila pod zdjęciami?:>
      pozdrawiam serdecznie bb

      Usuń
  7. koszulka i kolczyki są genialne ;oo

    OdpowiedzUsuń
  8. mi już brak słów! piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie wyglądasz! moja ulubiona stylizacja z dotychczasowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja stylizacja to prawdziwy total - nic dodać, nic ująć. Po prostu idealna. :)

    Mam małą prośbę - może zerknęłabyś krytycznym okiem na moją pierwszą stylizację? stylemadd.blogspot.com istnieje dopiero kilka dni, więc uważam, że pomogłyby mi rady osób, które już dobrze radzą sobie w blogowaniu.

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. This looks like such an editorial, you are so beautiful!

    SIDEWALKCATWALKS.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te zdjęcia <3
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie zestaw jest genialny. Uwielbiam takie polaczenia sama nie raz tworze podobne zestawy. Uwielbiam mix & match

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Miło tak znaleźć bloga na takim poziomie, trochę przypadkiem i trochę z miłości do Wrocławia:) Panna jesteś bardzo ładna i świetnie ubrana.Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka i biżu są cudowne <3 Ten odcień zieleni świetnie do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylizacja, zdjęcia i miejsce :D
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten zestaw jest fantastyczny.. Urzekło mnie w nim niemalże wszystko, poczynając od rewelacyjnego T-shirtu, przez narzutkę po biżuterię.. Wszystko razem stwarza piękną i niepowtarzalną całość.. Jestem pod wrażeniem Twojego stylu i z pewnością jeszcze tu zajrzę.. Pozdrawiam ciepło i obserwuję oczywiście.=)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej! super panterkowa narzutka i do tego ta bluzka! wygląda super ! strasznie podoba mi się też Twoja biżuteria, ten kolor oh jest cudowna! Bardzo pasuje Ci w stylizacji w takim właśnie stylu :)
    gorąco pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. gdzie były robione te zdjęcia?:>

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia u Ciebie - wypożyczasz Pascala??
    Ta stylizacja potwierdza, jakie skarby w sh można znaleźć. I bardzo Ci ładnie w tej fryzurze.
    Inspirujący blog, powrócę tu.
    Możesz tez wpaść do mnie, wesprze początkującego

    OdpowiedzUsuń