czwartek, 12 lipca 2012

...Fotorelacja z SZAFASHION 2

Witajcie kochani! tak się złożyło, że dwa tygodnie temu brałam udział w konkursie organizowanym przez portal ModnaPolka.Dzięki zaskakująco jak dla mnie dużej ilości głosów, moja stylizacja z motywami zwierzęcymi dostała się do finałowej siódemki:). Każda z szafarek biorących udział w pokazie miała za zadanie zaprezentowanie swoich dwóch autorskich stylizacji Tropical Isaland oraz Glam Pop. Poniżej możecie zobaczyć i ocenić nasze stylizacje. Dzięki konkursowi poznałam sześć niezwykłych kobiet i osobowości: kaya, gefankaMERI WILDmoniezja, Kasia, Ania.
 Zdjęcia zostały zapożyczone od: MERI WILDgefanka
 Pozdrawiam serdecznie boguslava-b

                                         I MIEJSCE
                                   II MIEJSCE
                                           III MIEJSCE :):)















18 komentarzy:

  1. super zdjęcia ;)
    obserwujemy? ja już się dodałam.

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te Twoje outfity ;))
    Piękne zdjęcia ;*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear!!! Great photos. I am model&blogger from Milan, but last two year I live in Istanbul. I am your new follower, if you will give a look to my last post and join to my blog I will be very happy.
    Lidiya Ostafiychuk
    www.Lindissimaa.blogspot.com
    www.Lindissimaa.blogspot.com
    www.Lindissimaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeeee!!! brawo:D !!!! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW!!! Gratuluję Kochana - świetnie wyglądałaś - nasze "gwiazdki" mogą się schować głęboko w cieniu!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna impreza musiała być :) pamiętam podobną w bytomiu z chorodyńską! wszystkie miałyście prze ciekawe stylizacje! zdecydowanie warte uwagi i nietuzinkowe! i oczywiście gratuluję zajętego miejsca! zasłużone!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne dziewczyny :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta Twoja stylizacja, no i zazdroszczę imprezy ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie stylizacje są bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przejrzysty blog!
    lubię taką prostotę. stylizacje bardzo przemyślane i zrównoważone.

    zapraszam do mnie.
    masę inspiracji i ciekawostek ,)

    www.everest-daily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie outfity są świetne *_*
    Ach, chciałabym tam być ;)
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje ! :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też brałam udział w tym konkursie, niestety nie udało mi się nic wygrać. Ale Tobie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny post! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stylizacje byly swietne! Gratuluje udzialu!
    Kisses
    Aga

    WORLDWIDE GIVEAWAY till 7th August!!!Come and win!
    WORLDWIDE GIVEAWAY till 7th August!!!Come and win!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń