wtorek, 25 września 2012

...always is not forever

Witajcie!!! Ćwieki, kolce oraz nity to hit nadchodzącego sezonu jesień/zima 2012/2013. Chociaż nie należę do osób, które podążają ślepo za najnowszymi trendami, w tym wypadku moda na gadżety przy ubraniu, butach. torebkach etc...bardzo mnie cieszy. Myślę sobie, że taki look będę często prezentować tej jesieni, ponieważ dobrze się w nim czuję a przy tym jest niezwykle wyrazisty. Cóż mogłoby być bardziej wygodnego niż "za duży" t-shirt, ciepłe welurowe legginsy, workery oraz torba do której zmieści się kobiecy dobytek na co najmniej 24hc:). Pozdrawiam i zapraszam do komentowania...bb












t-shirt – no name
jacket – tally weijl
leggins – terrnova
jewelery – house,six
boots - bullet
handbag - no name
.........................
stylization - boguslava-b
pics by - Serithorn Photograph
outdoor - Wrocław

40 komentarzy:

  1. Wspaniała ramoneska i cudowna sceneria zdjęć :) Cała stylizacja bardzo mi sie podoba a do tego te kolorki :) zainspirowałaś mnie :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ejej, nic z sh? :D zawodowy look tak w ogóle, nie poznaję Cię, zawsze tak kobieco a tu nagle rebel i Bogu nam się zbuntował! :D :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak już napisałam na MP - BARDZO mi się podoba! Świetnie wyglądasz! Rockowo, kobieco, z pazurem... SUPER. :)
    Sama chętnie wskoczyłabym w taki zestaw. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczne legginsy, tylko czarne. Właściwie to zainspirowałaś mnie do stworzenia z nimi zestawu ;D ćwieki uwielbiam odkąd pamiętam, trzeba tylko je dawkować z wyczuciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie :) legginsy sa boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten zestaw, chociaż niekoniecznie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to zestawienie to numero uno! Świetna katanka i buciorki <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki z house czy six?? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. i znów genialne zdjęcia ;oo
    przepięknie Ci w rockowych odsłonach! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. takich legginsów poszukuję, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja z pazurem. Najbardziej podoba mi się kurtka, jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie połączyłaś welurowe legginsy (swoją drogą są one przeboskie!) i kurtkę! ♥♥♥

    Zapraszam na KONKURS do wygrania sukienka "mała czarna" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz w takiej mocnej stylizacji!tej zimy również mam zamiar zaopatrzyć się w welurowe legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega wyrazisty look ;)
    Zazdroszczę kurtki <3
    Z pazurem, czyli: ostro, na rockowo i tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam te legginsy w czerni i niebieskie ;D są śietne !
    pozdr. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sesja, zdjęcia mają głębie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z pazurem i charakterem - ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super look. ostrrrooo.. welurowe getry w kolorze wina- ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!!!Uwielbiam Twoje metamorfozy!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna różnorodność zdjęć, ciężko mi wybrać ulubione :D

    OdpowiedzUsuń

  21. OMG...you look so beautiful, and your outfit is really gorgeous! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on GFC and Bloglovin’? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you so much!!!! I’m following you back now on GFC and bloglovin (#16)...and I clicked there on the "♥like button" on all your posts, to show my appreciation ;)
    Hope you have a wonderful day<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  23. świetny Blog:) uwielbiam tego typu zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie :) cały blog jest w dechę....SUPER :) będę tu zaglądać...często, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW!!! Jest czad, a do tego te Twoje niesamowite zdjęcia! Rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog.Zdjęcia dodają mu niesamowitego klimatu.A w tej kurtce się zakochałam. :-) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. outfit rewelacyjny! baaardzo podobają mi się Twoje spodnie :))
    świetna sesja :)

    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. łaaaaaa uwielbiam tą stylówkę <3 jest mi bardzo bliska :P

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylówa, bardzo lubię takie. zakochałam się w kolczykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. łaaał! mega mi się podoba :)
    WPADAJ NA KONKURS
    PO BUTY :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing pics ! (love your jacket)

    Marine

    OdpowiedzUsuń
  32. Zajebiste rajtki :)) Pozdrowienia również z Wrocławia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne zdjęcia. kurtka jest genialna i widzę, że też lubujesz się w kreskach eyelinerem :)

    vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Legginsy bardzo fajne:)))
    W wolnej chwili zapraszam;http://joanastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń