sobota, 8 września 2012

...δεν είμαστε

Kochani, ostatnio zauważyłam u siebie zamiłowanie do czerni. Tajemnicza, elegancka, dramatyczna tak odbieram tę mroczną barwę. Dodatkowo czerń ma jeszcze jeden podstawowy walor, o którym każda kobieta wie - optycznie wyszczupla:).  Mój wieczorowy look zawiera gorset ze złotymi nitami oraz frędzlami, ołówkową spódnicę i obcasy z wężowym motywem. Jak Wam się podoba moja interpretacja 'lady in black'? 
Pozdrawiam bb
















 corset - sh
skirt  -  no name
high-heels - sh
jewelery -  no name
............................
stylization - boguslava-b
pics by - Serithorn Photograph
outdoor - Wrocław

37 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja i zdjęcia. Naprawdę jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. czerń jak najbardziej jest piękna, pasuje do wszystkiego i na każdą okazję. Strój jak i zdjęcia są zjawiskowe, mają swój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! gorset i buty doskonałe! naprawdę z sh..aż trudno uwierzyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny klimat zdjęć ;) Gorset jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW WOW WOW!!!!!!!!!!! Kochana... no taką czerń to ja wielbię i kocham .... i kradnę jakbym tylko miała możliwość!!!!!! Jest jednym słowem BOSKO!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna góra sukienki i świetny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorset - cudo ! :) A całość piękna ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. GENIALNE zdjęcia ! Zakochałam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorset jest świetny - zazdrościmy takiego lumpeksowego łupu! Do tego rewelacyjne zdjęcia, najbardziej nas zachwyciły te leżące! No i na koniec pragniemy dodać, że my również zaliczamy się do osób, które zdradzają duże zamiłowanie do czerni. :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. a idź w cholerę takie rzeczy i sh no nie wierze - gorset jest nieprzeciętnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie lubie czerni ; p zdecydowanie bardziej wole kolory ; d

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest 2 częściowa sukienka ? Bardzo ciekawa. Ciekawie, się komponuje ze zlotemm. odpisz na syl-lwio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ten wężowy naszyjnik jest świetny!

    A co do czarnego, wydaje mi się że nie do końca wyszczupla ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zachwycające zdjęcia i stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest najpiękniejsza definicja czerni jaką widziałam. Mała czarna jest owszem uniwersalna, ale przereklamowana. Motywy zwierzęce to jedne z moich ulubionych, wężowe akcenty na butach i naszyjniku są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You look stunning with this look! I love the pics and your attitude! Great blog as well!
    Now I follow you with GFC, Lookbook, Bloglovin', Facebook e Chicismo!
    I hope you will check out my blog and maybe follow it! ^_^
    ChicToChic
    ChicToChic on Facebook, give me your like!
    kiss,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam czern!Rewelacyjnie wygladasz, bizuteria jest obled!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. gorset i buty obłędne. i jeszcze z sh... szok!
    bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo interesująco wyglądasz :). Gorset jest świetny :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle świetne zdjęcia :) Jestem zwolenniczką nadawania czerni nieco futurystycznego charakteru, dlatego też Twoja stylizacja mnie urzekła i to bardzooo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdybym mogła ukradłabym Ci ten gorset! Naszyjnik też mi się podoba, ale dobierałabym go do prostszych fasonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest absolutnie doskonała, zdjęcia też niezłe, natomiast długość do kolana + (o zgrozo!) buty do kostki to w Twoim przypadku (mam na myśli Twoją sylwetkę) raczej nieudany pomysł... skróciłaś się na maksa i żadna czerń tutaj nie pomoże...

    pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się te buty nie podobają, ale reszta mnie zachwyca!
    Świetnie wyglądają zwłaszcza te zdjęcia robione z góry, gdzie leżysz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wzdycham do naszyjnika ;oo i koloru ust! Boskie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcia wow, gorset wow, buty wow, wszystko wow!

    OdpowiedzUsuń
  26. urzekły mnie te zdjęcia, są śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  27. buty są cudowne, biżuteria jest niewiarygodnie piękna, a najbardziej intryguje mnie gorset! zdjęcia bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja niezmiernie poluję na taki gorset.
    Bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny gorset i buty ! - zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow- świetna sesja. Piąte zdjęcie od góry - czarno białe - genialne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknu gorset i fajtastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz perfekcyjnie. krótki gorset z ołówkową spódnicą to to zmysłowe połączenie, i bardzo oryginalne. podoba mi się !
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  33. suuuuper!będę Cie obserwowała bo widze z warto!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietna sesja i boski naszyjnik. Buty wyminilabym na szpilki - te skrocily Ci troche nogi.

    OdpowiedzUsuń