wtorek, 4 września 2012

...funny bunny

Witajcie!! Tym razem w roli głównej spodnie z wysokim stanem charakterystyczne dla cudownych lat 90. Stylizacja niezobowiązująca, lekka, zabawna, kolorowa wręcz idealna na rolkowe szaleństwo. Jak wam się podoba połączenie zielonej ramoneski z jeansami z wysokim stanem?
Zapraszam do komentowania!! Pozdrawia b-b

 zdj. Serithorn Photography...LIKE!



 pants - sh
top - h&m
shirt - sh
jacket - last women
belt - sh
jewelery - six, carry, new yorker, house
bandam - no name
roll - K2

......................................
stylization - boguslava-b
pics by - Serithorn Photography
outdoor - Wrocław

30 komentarzy:

  1. A mi towarzystwa do rolek brakuje... Musimy się umówić kiedyś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowo +tshirt lennon-yoko ;)! Ostatnie zdjecie -co za klimat! :)

    OdpowiedzUsuń

  3. mnie się bardzo podoba ;)

    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! masz świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam spodnie z wysokim stanem. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. och ty a ja takich szukam i szukam po SH - zabrałaś mi je buuu - sa rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie taki powrot do lat 90:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz zawsze cudowne zdjęcia, uwielbiam Cię na nich i energię Twoją jaka na nich się uwalnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny set i świetne zdjęcia!! boska kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozazdrościć :) Ja żałuję, że kiedy jeszcze miałam rolki nie było chętnych do towarzystwa, a teraz od dłuższego czasu planuje zakupić i coś mi nie po drodze...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. jednym słowem WOW! wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż brak mi słów, aby wyrazić jak bardzo podoba mi się ten zestaw! Sama bym się tak ubrała! - pozdrawiam ;*

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny zestaw na rolkowe popołudnie;) Kurtka ma piękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous style! Following you!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie! Bardzo mi się podoba! :D
    Kurtka - SUPER. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wyglądasz ! <3

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajny spontaniczny post :D Uwielbiam rolki !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z rolkami! Pewnie większość z nas uznałaby to za infantylizm. Marmurkowe spodnie z wysokim stanem są świetne! Aż trudno uwierzyć,że pochodzą z sh.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam bandany na włosach:)
    i pomyslec, że w tym roku nie mialam nawet czasu na rolki:P
    a tu już jesień się zbliża

    OdpowiedzUsuń
  21. o jak mi się podoba to zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  22. LOOOOOVE IT!! spodnie i ta koszulka!! calosc ogolnie swietna! zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślałam, ze będzie taka ostra zieleń, a ja własnie lubię taka zieleń jak ma Twoja ramoneska.
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG! Właśnie takich spodni poszukuje od dłuższego czasu - są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł kocham koszule w kratkę <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest to co lubie , spodnie z wysokim stanem, fajny t-shirt, ramoneska w ciekawym kolorze i rolki....tez jeszcze daje rade jezdzic:P

    OdpowiedzUsuń