środa, 17 października 2012

...bloggers hate McDonald's

Witajcie kochani!!! Od zawsze miałam fantazję aby zrobić freakową sesję w restauracji gdzie podają fast foody. Czy faktycznie blogerzy nienawidzą fast foodów?... tytuł posta nie neguję tej hipotezy, natomiast byłabym hipokrytką gdybym to potwierdziła..umówmy się wszystko co niezdrowe, wysokokaloryczne jest porostu smaczne: czeko-przetwory, pączki, pizze, hot dogi, burgery, lody etc etc, oczywiście w małych ilościach i relatywnie RZADKO!!. Ryby, owoce, warzywa, sałatki zgodzicie się ze mną, że też są baardzo dobre :D. Dosyć o jedzeniu bo przecież to blog o modzie, w związku z tym zwariowana stylizacja, a w roli głównej dziwaczna bluza z sh, satynowa koszula plus muszka....dół klasyczny: spodnie ombre i błękitne platformy z fleq'a. Jak wam się podoba moja stylizacja w tle z BigMac Menu?:>
Pozdrawiam i życzę smacznego wieczoru:P...bb


blouse - sh
shirt - sh
 bow tie- sh
handbag - sh
trousers - new yorker
heels - FLEQ
jewelery - zielony kot, carry
.........................
stylization - boguslava-b
pics by - Serithorn Photograph
outdoor - Wrocław

35 komentarzy:

  1. Ciekawe czy znalazłby się choć jeden bloger/blogerka który/która nigdy nie był/była w McDonald's... A zestaw rzeczywiście bardzo oryginalny i fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię McDonalda ;)
      A co do zestawu - bardzo mi się spodobał. A zdjęcia jak stoisz na tle drewnianych drzwi są rewelacyjne :)

      Usuń
  2. wyglądasz genialnie :) bluzka i kołnierzyk powaliły mnie ! do tego idealnie pasujące dodatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna pastelowa stylizacja i nieziemski szpilki :) za każdym razem zaskakujesz mnie swoją pomysłowością :)
    Dziś kołnierzykiem z kokardką :)

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza mnie zauroczyła:) z tą kokardką wygląda świetnie! super zdjęcia, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw mnie zachwycił!! Świetny <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza mega! cała stylizacja extra, bardzo podobają mi się Twoje zestawy, sama chętnie bym je nosiła :) co do mcdonalda to uwielbiam wieśmaca :P aż naszła mnie ochota :) pozdrawiam z Lublina

    OdpowiedzUsuń
  7. te zbliżenia na twarz wyglądają jak z sesji zdjęciowej z jakiejś gazety!:) mega ten kołnierz wygląda z bluzą

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciłaś mnie tą stylizacją! Ileż w niej oryginalności i pomysłu! Połączenie kolorów fasonów, dodatki odgrywają tutaj bardzo duża role- idealnie komponują sie z odzieżą.
    Świetna robota! Pozazdrościć pomysłowości i odwagi- taki strój to dla mnie awangarda robi ogromne wrażenie- POZYTYWNE!

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd pomysł, że blogerzy nienawidzą fast foodów? ja w ogóle pierwszy raz słyszę w ogóle taki stereotyp... dla mnie to jest bullshit, bo każdy jest inny i nie mozna wrzucać wszystkich blogerów do jednego worka, jeden lubi fast foody, drugi nie i taka jest prawda :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweter i kołnierzyk :)to przedostatnie zdjęcie jest najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te żółte krzesło baaardzo mi się podoba ;d
    I połączenie kołnierza z kokardeczką ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. To połączenie jest obłędne, zakochałam się w nim, w klimacie zdjęć i wgl ;)
    Uwielbiam tu zaglądać w poszukiwaniu inspiracji ;)
    Jesteś mega!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs, spróbuj szczęścia:
    http://trendydreamer.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-mephobia-diy.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie to podobają się spodnie :)
    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje stylizacje bo za każdym razem widać Ciebie.Masz niezły gust.No i nie ma to jak jedzenie tekturkowe. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. uroczo wyglądasz z tą muszką:) a jedzenie fastfoodowe jest mega dobre!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze wyglądasz wspaniale ! :) Sweterek jest boskii !

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjecie na krześle i ta muszka - przeszłaś sama siebie- no niestety takie jedzenie nam samkuje przez genetyczny zapis który instynktownie kieruje nas w stronę mega wypasionego żarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukasz modnych ubrań i dodatków w rozsądnych cenach?
    Bieżące trendy tylko u Nas!
    Tu znajdziesz wszystko:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26330448

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny sweter, w ogole genilane zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW!!!jedzeinie jedzeniem ale jak TY DZIWECZYNO wyglądasz fenomenalnie to ciężko opisać kocham ten look i zdjęcia i ty i te kolory wszystko jest super !!!Uwielbiam ,świetny pomysł na sesyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia, przedostatnie zdjęcie mnie rozwaliło zajebiste:) świetny zestaw, bez tych jesiennych szarości i ciemnych barw szalony,sexi i pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja tam lubię śmieciowe żarcie od czasu do czasu, a konkretnie w Macu uwielbiałam amerykańskie frytki i McWrapa z krewetkami:):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny set! A Twoje włosy są po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. wow wow wow! sweter jest mega<3 jeszcze na dodatek ta muszka..<3
    obserwuję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. odkąd naoglądałam się programów, w których rozkładają te jedzenie na czynniki pierwsze, wystrzegam sie fastfoodów jak tylko mogę! Interesująca przeplatanka. Marmurki <3 też mam u siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfect outfit.;-)
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna stylizacja! wygladasz przecudnie!
    obserwuje i licze na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  28. całość wygląda bardzo ciekawie;) fajnie wszystko połączyłaś, tak inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialnie! :) buty a ten kołnierzyk mmm! :)
    zapraszam do mnie http://aantoninaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń