sobota, 13 października 2012

...edyta bartosiewicz - tatuaż

Witajcie kochani! Lato jesienią? taaak, w każdym razie ja doświadczyłam takiej pogody całkiem niedawno, i w związku z tym ubrałam jedną z moich ulubionych sukienek. Prosty, eteryczny, mało zaskakujący, ubogi w dodatki look, który dla mnie zarezerwowany jest na spokojniejsze weekendowe dni. Pozdrawiam bb.










  dress - no name
jacket - amisu/ new yorker
heels - deichmann
handbag - no name
jewelery - six
.........................
stylization - boguslava-b
pics by - Serithorn Photograph
outdoor - Wrocław

29 komentarzy:

  1. Zdjęcia są cudowne :) fantastyczne miejsce i piekna sukienka :) selikatna i zarazem zmysłowa stylizacja :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz i masz świetny kolorek włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna sukienka, jak miło znowu poczuć lato oglądając Twoje zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze ale nogi boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo duży sentyment do tego modelu sukienki, ponieważ praktycznie identyczny wzór miałam z Asos i chodziłam w niej w ciąży :)
    Piękne zdjęcia. Delikatna i nie co romantyczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta sukienka :) i znów piękne otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna sukienka, pięknie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka, też miałam na nią chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak kobieco!:)) świetna stylizacja. i słońce wychodzi w te jesienne chłody;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest sliczna ,bardzo romantyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczna sukienka! Wygladasz po prostu cudnie!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo delikatna stylizacja! Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo szykowny outfit. Urzekła mnie żółta marynarka . ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna ta sukienka, bardzo kobieca

    OdpowiedzUsuń
  15. You're beautiful on that dress! xx

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog, i stylizacje.Jestem zaszczycona że ktoś taki jak ty dodał mój skromny blog do obserwowanych a ja z chęcią się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka, szczególnie motyw kwiatowy!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  18. boski blog!!!pozdrawiam z deszczowej Irlandii

    OdpowiedzUsuń
  19. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    ps. uwielbiam Edyte Bartosiewicz!

    OdpowiedzUsuń