poniedziałek, 8 października 2012

...everything has its own priorities, unfortunately

Witajcie najdrożsi!!! Uwielbiam legginsy, tak sobie myślę, że to chyba jedna z najwygodniejszych rzeczy w kobiecej szafie. Świat oszalał na punkcie legginsów w różnorodne desenie zaczynając od klasycznych czarnych ze złotymi akcentami, a kończąc na tych, które są jak dzieła sztuki - mieć na nogach "replikę" "Drzewa Życia" Gustava Klimta - MARZENIE:D (w dalszym ciągu takowych poszukuję). Ja zazwyczaj noszę je do długich topów czy marynarek oversize. W tej kompilacji akurat z gorsetem z frędzlami i długą koszulą w kratę. Zapraszam do komentowania. Pozdrawiam bb.





 












    leggings - AreYouFashion 
 corset - sh
shirt - sh
jacket - no name
cap -sh
boots - just women
handbag - no name
jewelery - zielony kot, carry
.........................
stylization - boguslava-b
pics by - Serithorn Photograph
outdoor - Wrocław




49 komentarzy:

  1. Świetne połączenie "na bogato":)a tak w ogóle od momentu gdy pierwszy raz założyłam legginsy to dżinsy wyleciały z mojej szafy;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja! Fantastyczne połączenie!
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bossssssssszzzzzzzzeeeeeeeee jaka marynara.... jaki gorset.... jaka figura!!!!!!!! Normalnie oszalałam!!!!!!!! :]]]]]]] Kochana z taką figurą to sobie można poszaleś z wzorzystymi leginsami :D:D:D Cudownie dzisiaj wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwazna stylizacja! Swietne legginsy
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the way you cimbine clothes.. you have amazing style! Here I really like the way you wear that shirt with that jacket!It is really interesting and unexpected but still amazing :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    xoxo, Press

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie że wszystkiego jest za dużo, ale wygląda to mega!!! Świetny zestaw :):):):):):) Marynarka boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny, odważny zestaw ! Zakochałam się w bustierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwyciła mnie twoja kurtka, świetna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ty masz boskie nogi! Getry połączone z topem i butami wyglądają nieziemsko! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ja Cięęę nie mogę.:-) Co za genialny look. Uwielbiam odważne połączenia.Wyglądasz cudownie i jeśli bym miała taką figurę jak Ty sama bym wyskoczyła w takim stroju na miasto. :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo odważny look,wygląda to super!
    bardzo podobają mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym bardziej podobają mi się te zdjęcia, że są w mojej ulubionej miejscówce. Park Tołpy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super legginsy i gorset ;) zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo ciekwaie :* piękny gorset a stylizacja nietuzinkowa bardzo podoba mi się :*

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo inspirująca ta Twoja propozycja - fajnie tą wszytko wygląda niebanalnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta stylizacja, ale Ty lepiej powiedz gdzie były robione te zdjęcia ?
    Strasznie podoba mi się Twój blog- obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow stunning outfit! Love your pants!xx

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjna, odważna stylizacja:)
    Pozdrowienia od koleżanki - blogerki - z Wrocławia:))

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wierzę, że dorwalaś ten gorset w lumpeksie!! szał!

    OdpowiedzUsuń
  20. wooow amazing outfit!!! your blog is great ! maybe we follow each other!? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ojj zgadzam się z Tobą! legginsy są świetne, Twoje szczególnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne połączenie gorsetu i getrów! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW!Rewelacyujnie to wszystko sobie razem połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW>!!!! GENIALNIE!! Nieziemska stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dużo tego wszystkiego, ale fajnie to wygląda, taki barokowy przepych;)

    OdpowiedzUsuń
  26. taki gorset to skarb! i to jeszcze z SH?! jestem po wrażeniem- generalnie cudowna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie genialne zdjecia! i jakie urokliwe miejsce!!! bajka!

    OdpowiedzUsuń
  28. cool leggings! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  29. ojeeejka! Świetna ta twoja stylizacja ;) naprawdę robi wrażenie. Gorset <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealne połączenie różnorodnych akcentów ;-)
    Jest przepych ale nie ma tandety- Świetna stylizacja, bardzo oryginalna.
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bogu! zawodowe połączenie, świetny pomysł z koszulą w kratę! mistrzowskie! !!

    OdpowiedzUsuń
  32. ten stroj! jets naprawde genialny!
    jestem fanka :*

    OdpowiedzUsuń
  33. wow ale wyglądasz :D leginsy, buty, kurtka, wszystko mi się tu podoba razem i osobno ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. jest pazurrrr!!
    śweitnie wyglądasz.. nietuzinkowo, jak zwykle zresztą. super!

    OdpowiedzUsuń