poniedziałek, 22 października 2012

...immanu el - under your wings I'll hide

Witajcie najdrożsi!!! Trendy jesienno-zimowe bombardują nas motywami moro nawiązującego do stylu military. Butelkowa zieleń, pagony, buty "ofcerki", długie płaszcze, złote guziki to właśnie propagują nowe kolekcje Jasona Wu, Victorii Beckham, MaxMary czy chociażby ostatni lookbook ZARY. Ja jestem jak najbardziej na TAK. Wychodzę z założenia, że jesienią można nosić wszystko, zwłaszcza odważne kolory, natomiast pogoda często nastraja Nas na barwy w kolorze tej niezwykłej pory roku tak więc khaki, kolory ziemi, nude czy zjawiskowe bordo jest również mile widziane w Naszych szafach. Ja wybrałam na jesienny cieplejszy dzień szmizjerkę w kolorze butelkowej zieleni, ze złotymi guzikami, do tego ciepła czapa i słomkowa duża kopertówka. Jak wam się podoba mój "militarny" look? Pozdrawiam bb



dress - calvin klein
high - heels - anne michelle
handbag - sh
jewelery - six, house, zielony kot
watch - charles delon
cap - no name
......................................
stylization - boguslava-b
outdoor - Wrocław

47 komentarzy:

  1. Swietny zestaw! A drugie zdjecie mega klimatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great outfit! The colour of the dress is amazing.. one of my favourites for fall and I really like your clutch :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie. jednak co sukienka to sukienka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne. Sukienka ma ciekawy kolor :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wszystko połączyłaś, niby sukienka troszkę elegancka,a do tego czapa :)
    Super, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjecia :) każde po kolei zacheca do obejrzenia następnego :)
    Wyglądasz fantastycznie w tej sukience :) militarny seksowny look :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą, że jesień tak na nas wpływa, że chętniej sięga się po ubrania w kolorach, które wymieniłaś... i ilekroć mam wybór czy założy coś w 'żywych' kolorach czy bardziej stonowanych to o tej porze roku wybieram to drugą opcję :) Twój zestaw bardzo mi się podoba, pomysł na dodanie czapki świetny, a zdjęcia są megaaaaaaa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój militarny look mnie zachwycił! Bardzo oryginalnie i kobieco! No i pełna militarność o której huczą wszystkie blogerki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również jestem na TAK.:-)
    Tym bardziej jak się na Ciebie patrzy.
    Wyglądasz rewelacyjnie i więcej nic nie powiem. :-) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super! cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous! Love the beret detail! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia a sukienka brak słów też chcę taka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz ślicznie - bardzo kobieco i to pomimo tego, że klimaty takie militarne :) Super! Do tego przepiękne zdjęcia.
    Tylko radziłabym Ci piękna zmienić czcionkę wpisów na jakąś standardową, bo nieco trudno się je czyta :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz prześlicznie!
    Militarny trend w Twoim wydaniu jak na chwilę obecną, według mnie jest najlepszy!
    ;*

    Zapraszam do mnie na konkurs, spróbuj szczęścia:
    http://trendydreamer.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-mephobia-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ;) Zwłaszcza sukienka. Zapraszam do mnie i pozdrawiam <3
    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne miejsce, piekne zdjecia ... no i oczywiscie modelka !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja, śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, świetne zdjęcia! jest chemia!! zachwycasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow, świetna sukienka! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you so much for the follow and your lovely comment,dear.^^
    Follow you back on gfc (266). Do you also follow me on bloglovin?
    Let me know follow you then back again.;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka super, za to kopertówka...WOW, brak mi słow !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. najpiękniejszy militaryjny zestaw jaki kiedykolwiek widziałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna zestaw, każdy szczegół mi się w nim podoba :)) i ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę sukienki CK *.* jak zwykle zdjęcia klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz fantastycznie! :))

    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudownie Ci w takim kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Boskie zdjęcia, pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana w tym zestawie wyglądasz rewelacyjnie! ps. cudowne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful post!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny set, sukienka jest boska! całość ma genialny klimat + ładnaś bardzo ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem zdecydowanie na tak!
    kocham ten trend i moje oczy umierają ze szczęścia gdy widzę na mieście dziewczyny ubrane w stylu militarnym:)
    pięknie i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawa ta sukienka :>

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja, w fajnym klimacie:)
    może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz świetnie, szkoda że pogoda już nie ta...

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna sukienka, no i bardzo fajna czapka, która nadaje tej stylizacji nonszalanckiego charakteru:) Podoba mi się, oj podoba:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  36. Simply the best! <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie wyglądasz, jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń