środa, 7 listopada 2012

...been the upperside of down, been the inside of out

Witajcie kochani!!! Czerń nie należy do palety moich ulubionych barw...ale pierwotne przekonanie o tym kolorze, staram się przeformułować ze smutnego nudnego pogrzebowego na kobiecy, elegancki, intrygujący... i zdecydowanie taka wersja mi się bardziej podoba. Czerń od góry do dołu jest jak najbardziej ok, natomiast, jak dla mnie musi być jakiś mocny kontrastujący akcent, i w tym wypadku były to zamszowe krwiste lity ze złotymi nitami. Dodatkowym, jak dla mnie niezwykle oryginalnym akcentem, jest czapa DIY z woalką. Kiedy zobaczyłam czapkę od Jil Sander na stylizacji Anny Dello Russo po prostu byłam oczarowana. Nic więc dziwnego, że większość miłośników mody stworzyło sobie swoją własną czapę z woalką...i ja również, bez bicia i szczerze - temu trendowi poddałam się. Prosty patent a jakże zaskakujący - kreatywność? intuicja?..myślę sobie, że na rzeczy najprostsze paradoksalnie najtrudniej wpaść:). Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. b-b.

jacket - sh
shirt - sh
  pant - sh
cap - sh, DIY
hells - metro
bag - no name
earrings - no name
jewelery - zielony kot, carry, six, house
.........................

stylization - boguslava-b
pics by - Serithorn Photograph
outdoor - Wrocław

26 komentarzy:

  1. wow, genialnie! świetna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo oryginalna i zdecydowanie na "+" :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. wielbię takie zestawy, w których czerń jest przelamana czerwonymi butami i ustami! Boska czapka! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, czerń pozostawiona sama sobie jest bardzo elegancka,ale również czasem pogrzebowa. Świetnie to przełamałaś dodatkami, kolczyki są boskie!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz po prostu genialnie,jak zawsze,z resztą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna czapka no i buty, ładna stylizacja, wszystko fajnie sie ze soba komponuje i daje bardzo ciekawy efekt, gratulacje:)
    Zapraszam na: monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna czapa:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  8. wow :) świetnie wyglądasz <3 kolczyki są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje notki - są takie dopracowane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa i drapieżna sesja, wygladasz czarująco i niezwykle pociagająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo taka czapa chodzi mi po glowie hehehe

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze ciekawa sesja, ale te czapki nie przemawiają do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja czapka jest mega! Całość idealna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie! Bardzo fajny pomysł! Czerń to Twój kolor, zdecydowanie!
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolczyki i bardzo fajna czapa. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne czerwone lity, ten akcent swietnie przelamuje czern :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, świetna stylizacja! zresztą zawsze to powtarzam na Twoim blogu :)
    zdjęcia wyglądają jak z magazynu...niesamowite!
    :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawa ta czapka z woalką;) cała stylizacja jest świetna i bardzo intrygujące zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie zdjęcia! Bardzo podoba mi się czapka!

    OdpowiedzUsuń
  20. czarno-białe zdjecia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę to przyznać. Jesteś pomysłowa i masz duży talent. Twoje sesje mają duszę, widać, że to kochasz :)

    OdpowiedzUsuń