poniedziałek, 12 listopada 2012

...coat by Saska Fashion

Witajcie!!! W okresie letnim brałam udział w sesji z płaszczami zimowymi sygnowanymi marką Saska, istniejącą na rynku już od 22 lat. Muszę przyznać, że "pozowanie" w płaszczu zimowym w temperaturze dobijającej do 30 stopni Celsjusza było nie lada przeżyciem:). Płaszcze są niezwykle eleganckie, stylowe, wykonane z największą precyzją jeżeli chodzi o dodatki i wybór fasonu. Natomiast, jeżeli chodzi o tkaniny są one niesamowicie ciepłe i przyjemne, sprowadzane prosto z Francji i Włoch, a linie szycia sprawiają, że wygląda się w nich niezwykle szykownie i kobieco. Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia innych projektów Saska i na oficjalnego FP Saska Fashion. Odsyłam Was również, moje Drogie do sklepu by dotknąć, zobaczyć, przymierzyć, zakochać się:)... na ulicę Hrobaczewskiego w SDH ASTRA we Wrocławiu:). Pozdrawiam bb:*


coat - Saska
rest of the clothes - Saska
boots - no name
.........................

stylization - Kayka Sadowska
pics by - Spisak photography
 model - Natalia Ryczko, me
outdoor - Wrocław

25 komentarzy:

  1. idealne płaszcze, szczególnie ten drugi!
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! :)
    bardzo mi się podobają Twoje buty :)
    fryzura extra!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te płaszcze są piękne. Proste w swym kroju, jednak bardzo stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia! :)
    polecam również do obejżenia ślicznych sukieneczek z wstawkami z eko skórki idealnych do super stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne płaszcze, zdjęcia świetne, pełna klasa,po prostu bosko, ale czar prysł jak zobaczyłam zdjęcie z prześwitującym stanikiem, psuje on tutaj pewien klimat, który oczarował mnie na początku i pokazuje, że pojecie elegancji bywa względne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, wygladasz rewelacyjnie! nic nei widac, ze Ci goraco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy płaszcz jest idealny :*
    Zakochałam się, co do temperatury to współczuję ale uważam że było warto :*

    Całuję, Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja, moje klimaty to beże!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie podobają mi się te zdjęcia, masz powalający makijaż :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. w zyciu nie widziałam piękniejszych płaszczy :0

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny płaszcz na pierwszym zdjęciu! chcę taki! zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne płaszcze ;)
    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wzdycham do pirwszego płaszcza i Twojej koszuli! <333

    OdpowiedzUsuń
  14. mogą być, choć nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia i płaszcze, mają bardzo ciekawe kroje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. te plaszcze sa genialne!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. współczuje pozowania w upalne dni w płaszczach zimowych ;d
    ale muszę przyznać, że są one piękne no i spisałaś się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. www.imcarlaa.blogspot.com, zapraszam :)
    świetny blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten pierwszy płaszcz jest powalający..!!

    OdpowiedzUsuń