wtorek, 27 listopada 2012

...everywhere I see, a soldier, a soldier


Witajcie kochani!! Ostatnio często wybieram kolor zielony, jakoś dobrze się w nim czuję, lecz dzisiaj odsłona zielni w wydaniu military. Mam wrażenie, że styl mililtary był niezwykle modny w 2010 roku i ponownie wraca do łask w postaci modnych wojskowych kurtek oversize, spodni czy koszul z pagonami i czarnymi kolcami. Barwy kamuflażowe widać na ulicy, wybiegach jak i na gwiazdach w tym stylu genialnie wygląda Rita Ora czy Rihanna. Mój military look opiera się na wygodnych "dresowych" spodniach moro oraz płaszczyku w kolorze khaki...dopełnieniem są zamszowe koturny w kolorze butelkowej zieleni oraz torebka przypominająca ekwipunek listonosza:) Zapraszam do komentowania. Pozdrawiam bb.


     t-shirt - h&m
  jacket -  sh
    trousers - no name
    handbag - no name
      boots - metro
belt -sh
jewelery - carry, zielony kot, six
watch - charles delon
.........................
stylization - boguslava-b
pics by - Serithorn Photography
outdoor - Wrocław

36 komentarzy:


  1. Portal modnej kobiety

    www.ModaCafe.pl przechadzając się po polskich blogach modowych trafił na Twoją stylizację.


    Jesteś zbawienna! Wśród wszystkich bloggerek, ktore styl militarny łączą ze złotym, do niczego nie pasującym zegarkiem a la kors, u ciebie biżuteria wreszcie współgra z całością!
    Podoba Nam się!



    ModaCafe.pl na Facebook'u : http://www.facebook.com/modacafepl

    Pozdrawiamy gorąco, ekipa ModaCafe.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :) genialną masz torbę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Boguuuu!!!!!! Zawodowe to!!! A kiedy kawa w końcu? Może być i Magnolia!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba faktycznie był bo w tym 2010 też kupiłam takie spodnie, tylko, że przed te prawie 3 lata przybrało mi się tu i tam i wtedy ciasne teraz są niestety już nie do noszenia ;)) Twoje za to musze przyznac sa jednym z fajniejszych jakie widzialam w tym sezonie :)) Podoba mi sie ten luk :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw. :) Spodnie rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój zachwyt wyrażę jednym słowem ZAJEBIŚCIKE!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! <3

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja ! boskie zdjęcia i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super są te spodnie, bardzo mi się podobają :)
    uważam, że świetnie Ci w tym kolorze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam styl militarny :) w twojej odslonie tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. That looks really amazing! I love the shoes and the watch! GO slodier :D

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty tych swoich czytelników trzymasz w napięciu tak długo nie dodając stylizacji :)
    Świetnie są Twoje spodnie, bardzo dobrze w nich wyglądasz! A torba- boska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zieleń to zdecydowanie jeden z kolorów dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz boskie spodnie, nie mogę od nich oderwać wzroku! I buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie!!szczegolnie spodnie- skad masz:>

    OdpowiedzUsuń
  16. Militarnie, a jednocześnie kobieco = ŚWIETNIE :)!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  17. swietnie wygladasz ! pasuję Ci taki styl !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja, uwielbiam takie kolory!!! Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z tobą , w tym sezonie tez powraca look militarny i to ze zdwoją siła . Twoja interpretacja przypadła mi bardzo do gustu .

    www.miwj.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za spodniami moro:) Jednak w tym zestawie wyglądają świetnie;) Bardzo dobry set:)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam styl militarny, wiec zachwycam sie zestawem + extra bizuteria !

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz.... spodnie i cały set <3 uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie Ci w takim drapieżnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Bogusiu gdzie można dostać taki efektowny naszyjnik?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wypatrzyłam Cię już na kreatorkach i od tamtej pory nieustannie się zachwycam każdym Twoim kolejnym zestawem!:)
    Jesteś rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję bardzo! Strasznie podoba mi się Twoje torba :)
    Również chętnie zaobserwuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz! A torba jest prześwietna ;)


    zapraszam do obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ; ))

    OdpowiedzUsuń