wtorek, 4 grudnia 2012

...black dress by Marita Bobko

Mam dla Was kolejną sukienkę zaprojektowaną przez niezwykle zdolną Maritę Bobko. Tym razem w roli głównej czarna dzianinowa sukienka z długim rękawem. Dodatkiem do niej jest stylowe skórzane bolerko z musztardową wstawką przy szyi, która dodaje całej kreacji wyrazistego charakteru. Jak Wam się podoba ten projekt MB oraz moja melancholijno-jesienna interpretacja?
Serdecznie zapraszam na FanPage Marity Bobko (LIKE!) oraz na oficjalną stronę MB.
Dziękuję za przepiękne zdjęcia <3<3<3 Serithorn Photography 



body with bolero - Marita Bobko
hells - metro
                                                       ....
stylization - boguslava-b
make up -
Serithorn Photography
pics by - Serithorn Photography
outdoor - Wrocław

107 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, coś w sobie mają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny projekt, cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów prezentujesz suknie, które przyprawiają mnie o szybsze bicie serca!
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka, a miejsce do zdjęc jak zawsze fajnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest piekna, kobieca, nowoczesna!:)
    A zdjecia dodają pikanterii!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna sesja - ciekawa jestem co na to panowie budowlańcy? ;) w każdym razie efekt świetny :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka, i fajna tematyka zdjęć. Pozdrawiamy http://biolozkiomodzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia są świetne:)) wyglądasz rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Linda!!
    Enjoy our fanpage and stay on top of the news!
    https://www.facebook.com/blogdaleoliveira

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia przepiękne :)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka niesamowita, zdjęcia śliczne, a Ty przepiękna ! Obserwuję oczywiście :*
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja i całkoształt ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również zaczynam obserwować, bardzo ładnie tu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow... Swietne zdjęcia! i dziękuję za dodanie do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  15. brak slów. idealne wszystko/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia mają taki klimat, że aż brak mi przymiotników na ich opisanie.
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia !
    Super stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite zdjęcia:) Piękna sukienka :)
    Pozdrawiam i z przyjemnością obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy pomysł na sesję!!!
    Sukienka jest przepiękna a Ty świetnie się w niej prezentujesz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję*
    Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sukienka i bardzo ciekawe zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za komentarz na blogu i obserwacje mojego bloga:*
    Również obserwuje♥
    Cudowna sesja ! strasznie mi się podoba 4 zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjęcia, wyglądasz oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna stylizacja! Masz świetny gust :)
    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne fotografie !
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo romantyczna stylizacja. Wiesz, przypominasz mi moja przyjaciółkę. Dziekuje za obserwacje, rowniez obserwuje!:*

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne zdjęcia!!!!!
    piekna sukienka
    Obserwuje E

    OdpowiedzUsuń
  28. to bolerko jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia;) wyglądasz genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. również obserwuję na gfc i facebook ;)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You have a great look and a great blog! <3

      By the way, I'm hosting two fabulous giveaways!
      Lancer Method Skincare giveaway (Oprah's Favorite Things) and JewelMint jewelry giveaway (I'm giving away three pieces!)

      goodbadandfab.com
      personal style and fashion musings of an LA fashion lawyer living life in the fab lane

      Usuń
  31. Cudowny blog! Obserwuję :)

    Jeśli masz czas to zajrzyj do mnie ♥
    imemmanuelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam ten zestaw! :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. przepięknie ta sukienka na Tobie leży ! wyglądasz zjawiskowo :)
    ach i świetne miejsce wybrałaś na zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam wszystkie Twoje sesje ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna stylizacja i połączenie faktur!!! Masz super bloga- obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne, artystyczne zdjęcia, świetna sukienka! Obserwuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. naprawdę ciekawa kreacja !
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Projektantka ma talent, wymyślić coś tak pięknego! Mówiłam już kiedyś, że uwielbiam Twoje zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. sukienka rewelacja :))
    i genialna sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiękna sukienka :) niesamowite zdjęcia ! ta sceneria.. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nigdy bym nie pomyslała,że na placu budowy mozna zrobić tak fantastyczną sesję!

    OdpowiedzUsuń
  42. Strasznie ciekawy ten top, krój i połączenie materiałów, podoba mi się, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  43. dzięki za odwiedziny! również obserwuje, suuuper blog i genialne zdjęcia!!!pozdrawiam!!! www.aboutagirlzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzięki Kochana za wizytę, ja również obserwuję i lajkuję, super sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia :) a sukienka jest przepiękna- wyglądasz w niej obłędnie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuje :*** od niedawna mam dopiero bloga ( 3 dni )i bardzo zależy mi na oglądalności, zareklamujesz mnie ? PROSZĘ:**

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowne zdjęcia i prześliczna sukienka ;)
    obserwujemy ? ;*

    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie powiem całkiem tu przyejmnie -zdjęcia super:D zapraszam do mnie:D:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia:) jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow! Zdjęcia genialne :)Bardzo ciekawy blog. Obserwuję;)
    Ściskam YF

    OdpowiedzUsuń
  52. Those pics are awesome! love the backround!

    Kisses, Lucy:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow, piękne zdjęcia i śliczna sukienka :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Całkiem fajny blog! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - www.obecny.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. fajny klimat zdjęć:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. ojej, DZIEKI, jestes 900 obserwatorem, mialam nadzieje ze ta liczba wybije wczoraj jako ze mikolajki i w ogole :D ale spozniony 'prezent' tez jest swietny. Ciesze sie ze do mnie trafilas bo ja dzieki temu trafilam do Ciebie i nie zaluje. genialny blog, zdjecia i styl!

    OdpowiedzUsuń
  57. Piekna, bardzo oryginalna sesja, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia! ..mega klimatyczne!!! :) ..w tej sukience wyglądasz cudnie! :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super zdjęcia i oryginalny projekt:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękna sukienka, świetnie w niej wyglądasz! :) Zdjęcia też bardzo pomysłowe.
    Dziękuję za odwiedziny, również obserwuję :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  61. Łaaaaał, sukienka! zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  62. Wyglądasz świetnie:) Zestaw idealnie do ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piekna sceneria do zdjec, a do tego Ty na nich wyszlas pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. No to podizwiam talent Marity!
    Piękna sukienka, A ty ją bosko prezentujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  65. O kurcze, świetne zdjęcia *_*
    A Ty masz naprawdę duży talent, przejrzałam inne stylizacje i wszystkie mi się podobały :)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne zdjęcia! Piękna sukienka. :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  68. jestes niezwykle fotogeniczna! ;) świetna bluza! :) mekstyle.blogspot.com zapraszamy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Baaardzo mi się tu podoba, jesteś śliczna !
    Świetny banner ;)
    Ja już obserwuję, a Ty ? ;)

    www.takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. cudna ! obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  71. Przepiękna sukienka. Zdjęcia mają świetny klimat, ciekawa sceneria.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  72. cudowna sukienka! uwielbiam taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  73. obledne foty, jezu tez mi sie marzy juz ruszyc w lener:)

    OdpowiedzUsuń
  74. sukienka arcydzieło, cudowne zdjęcia, wygladasz obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo inspirująca sesja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. śliczna sukienka! ogólnie fajnego masz bloga :)
    Jeśli chcesz możemy obserwować się nawzajem. :)
    Daj mi znać! Ewelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. rewelacja, jestem pod wrażeniem zarówno zdjęć jak i stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  78. wielkie wow! suknie, Ty, zdjęcia! wszystko absolutnie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny motyw zdjęć! Pierwsze wymiata

    OdpowiedzUsuń
  80. sliczne zdjecia :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! :* Twój blog jest również wspaniały. Ubrania są bardzo oryginalne, sama chciałabym takie mieć więc i obserwuję Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  82. wow co za sesja. zachwycilam mnie :)

    zapraszamy rowniez do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  83. Plener jest genialny - kiesyć na pewno ukradnę taki pomysł : )) Wygladasz rewelacyjnie ! Zapraszam w wolnej chwili do siebie i zachęcam do wspólnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  84. świetna sesja <33
    obserwuje!
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. uwielbiam Twoje zdjęcia,stylizacje!wszystko pieknie dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  86. cudowne zdjęcia!oj podoba mi się bardzooo ta sesja :)
    a Ty wyglądasz zachwycająco :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo fajna sceneria. Długa spódnica świetnie wygląda na takim tle. Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  88. i love this. these pics say more then thousand of words. very impressive

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Oo bardzo ciekawy i odważny pomysł, jestem pod wrażeniem ;) zapraszam również do mnie http://hold-thebreath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. sukienka jest piękna,zazdroszczę ale zdjęcia rewelacja i Ty na nich niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetna sesja. Prosimy takich więcej:) Obserwuję, warto:)

    OdpowiedzUsuń