wtorek, 22 stycznia 2013

...everything has its pros, cons

Dzień Dobry? Po krótkiej przerwie wracam do Was z nową energią i mam nadzieję z większym poziomem kreatywności. W związku z tym zdjęcia, których jeszcze nigdy nie było. Zimowy plener porzuciłam dla surowych białych ścian. W roli głównej mocny zdecydowany róż, który jest barwą niezwykle wyrazistą i myślę sobie trudną w odbiorze :). Czarna koszula ze złotymi wstawkami oraz kolorowa czapa nie ułatwia odbioru tej stylizacji, natomiast ja lubię takie dziwaczne kompilację. Finalny efekt zostawiam Waszej ocenie. Może dzisiaj dla kontrastu Pink Tuesday? Ściskam b-b.






                                                                           cap -   sh
                                                                          jacket - sh
                                                                        trousers - sh
                                                                       shirt -   metro
                                                                            ....
                                                                                                  stylization - boguslava-b
                                                                                        pics by - Serithorn Photography

                                                                                                     outdoor - W
rocław

64 komentarze:

  1. świetne zdjęcia, Pink Tuesday - jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie!!! Bardzo mi przypadła do gustu ta stylizacja - a kolor różowy to mój ulubiony !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śwetna ta różowa narzutka, bardzo CI do twarzy w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Czapa i żakiet są świetne:) Super kolor:)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie !!

    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu, w którym do wygrania bon na zakupy w sklepie internetowym Merg! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żarówiasto, różowo i Ty? = połączenie niezwykle zwariowane i niezwykle genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolory!!!Ładnie Ci w neonach.
    Czapa genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest fantastyczna :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam czapkę ! ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super czapka i te złote wykończenia mankietów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh what an amazing photos! You look lovely!
    I love the colour!

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wracasz do nas z wielkim hukiem ! mam wrażenie ze wypiękniałaś ;]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow pięknie Ci w różu !!!! :* świetny zestaw aż promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czapa i koszula <3 a w różu pieknie wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow polaczenie rozu i zlota swietnie wyszlo Ci w Twojej stylizacji!!! :D
    obserwujemy? http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie myślałam, że taka koszula może fajnie wyglądać z różowym swetrem;) A jednak!

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, zdecydowanie me gusta takie sorbetowe zestawinia przy obecnie jakże ciepłej aurze zewnętrznej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love pink!! a w Twoim wydaniu tym bardziej zajebisty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja ocena jest niesamowite! super outfit:) Śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna kontrastowa stylizacja :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjna stylizacja !!

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego !

    czarno-to-widze.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie Ci w różu, mimo że nie przepadam za tym kolorem :) świetna stylizacja, bardzo fajnie wszystko połączyłaś, całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna zwolenniczka SH również je lubię :) Czapka mistrzowska :) Pzdr

    http://komodowamoda.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale genialne zdjęcia ;ooo wielbię Cię w różu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zawsze jestem za intensywnymi kolorami, więc jak dla mnie mocno na plus.! Paski na czapie tym bardziej mnie przekonują;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Również obserwuję i czekam z niecierpliwością na nową notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, ciesze sie, ze mnie odwiedzilas! dzieki temu odkrylam Twoj blog, ktory jest niesamowity! niesamowity styl, doskonale poczucie smaku! bede odwiedziac regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjecia w domu z całkiem fajnym efektem koncowym:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog, bardzo mi się podoba:)
    Również obserwuję
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za odwiedziny!

    Świetne zdjęcia, pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oo, śliczne zdjęcia i stylizacja ♥ Jednak uśmiechu mi brakuje ;) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna sesja, kolory no i stylizacja oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny stylowy kontrast! dołączyłyśmy do grona obserwujących ;) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz! Bardzo ładnie pasuje do ciebie ten różowy kolor :) Poza tym podobają mi się spodnie, od dawna takich poszukuję :) Ogólnie stylizacja na wielki plus!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie, pięknie i odważnie. ^^
    Z chęcią dodam się do obs na blogu, i dziękuję że ty jesteś u mnie :)
    Pozdrawiam, Oliwia
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. really loving this blouse you are wearing here!

    http://www.lovefromberlin.net/
    xx rae

    OdpowiedzUsuń
  37. faktycznie taki róż to trudny kolor;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Hey dear! This post is really cool! I like your blog a lot! This is my first visit here but definitely not the last :) Would you like to follow each other?Check out my blog if you like :)

    Wish you a nice weekend! <3
    xoxo
    VIEWRAMA

    my
    fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochałam się w Twoich zdjęciach z poprzedniej notki...

    Obserwujemy? Ja już kliknęłam :).

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki wielkie! Kurczę, nie sądziłam, żę przy tak popularnym blogu dajesz radę jeszcze wchodzić na inne. Bardzo mi miło ;). Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog : D
    na pewno jeszcze tu zajrze
    zapraszam do mnie :
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz , piękne zdjęcia ,a koszula jest cudowna . Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeeju ! jaka ty jesteś śliczna , zazdroszcze c; . Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do czytania mojego bloga literackiego ! nascentium.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne żywe kolory, super!

    OdpowiedzUsuń
  45. stylizacja jest świetna a tobie baaaardzo dobrze w różu :)!

    zapraszam : http://dainnty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zdjęcia świetne! kolory cudowne ! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. boska stylizacją i zdjęcia! Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. super kolorki :)


    Zapraszam do mnie ;)
    http://myzombielifee.blogspot.com/
    obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Super Ci wyszło to połączenie!:) Plus surowe, zimne tło:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    Dodaje do obserwowanych :)
    http://negativepositives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcie :-) i fajny pomysł :-***
    Pozdrawiam Victoria ;-***
    Ps. zapraszam do mnie : Victoriasl-kiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  52. It may be an additional to help you it's unlikely that any affordable overcoats brand name. One Direction were chosen to appear in the November issue of Wonderland magazine, which will be available at WH Smith and select newsagents on November 8th 2012. Angelina Jolie dons black silk blouse from Salvatore Ferragamo Fall Winter 2010, shawl collar and black silk pants.

    Check out my homepage - jual blazer korea

    OdpowiedzUsuń
  53. Thanks in favor of sharing such a pleasant idea, paragraph
    is good, thats why i have read it fully

    Check out my web page ... paydayloans

    OdpowiedzUsuń