poniedziałek, 28 stycznia 2013

...I have a purpose, like a postcard hit the addressee

Witajcie kochani. W roli głównej długa, czarno-złota sukienka z Mango. Klimat zdjęć niezwykle melancholijny ale czy pesymistyczny to już zostawiam Waszej ocenie :). W każdym razie kontrast białego anturażu z wyrazistą i "ciężką" sukienką daję dość klarowny w odbiorze obrazek. Sukienka trochę jakby z innej epoki, oraz silnie nawiązująca do kultury Romskiej, gdzieś tam dla mnie niezwykle inspirującej i intrygującej. Zapraszam do komentowani. Ściskam b-b



                                                                   dress - mango
                                                              high-heels -   metro
                                                                       ring -house
                                                                        ....
                                                                                                     stylization - boguslava-b
                                                                                        pics by - Serithorn Photography

                                                                                                     outdoor - W
rocław

46 komentarzy:

  1. na pewno nie pesymistyczny ;)
    A sukienka nieprzeciętna ale urocza

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, this is beyond beautiful. The outfit is georgeous, you look amazing and the photos are very professional.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotki :) i sukienka przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się zdjęcia z nieco dramatycznym przekazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post and lovely blog :) ...I was thinking that maybe we can follow each other from GFC and Bloglovin? :D
    New post is up on my blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam podobną w River Island i uznałam, że super ale nie wiem gdzie bym ją potem założyła ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia!


    Dziękuję, że odwiedzenie mojego bloga.
    Zapraszam na nowy post

    Buziaki, P.

    www.POLINEFASHION.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważnie i na śniegu - fajnie! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. <3

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja i cała otoczka skojarzyła mi się z główną bohaterką "Wiernej rzeki"... Pięknie <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ale megaaa
    zachwycam się Tobą, sukienką i sesją :)
    super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Suknia swietnie konstrastuje z biela i robi niesamowite wrazenie... Cudnie wygladasz, zjawiskowo! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm ciekawy pomysł na sesje, suknie, snieg mmm cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna suknia. Zupełnie inna od tej całej szarej masy, którą widujemy teraz na ulicach. Uwielbiam twoje stylizacje. Jak zawsze pięknie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia i prześliczna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz w tym śniegu ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. większość z nas wyglądałaby pewnie groteskowo w tej sukience, ale Ty wyglądasz obłędnie:*

    OdpowiedzUsuń
  18. ale niesamowicie wyglądasz w tej sukience! ;OOO ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne te foty :) KOjarzą mi się trochę z teledyskiem Lyykie Li :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ym brak mi słow piękne zdjęcia.
    zapraszma do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz!!!
    Zdjęcia niezwykle klimatyczne
    pozdrawiam
    ***

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, wyglądasz bosko w tej długaśnej sukni na zaśnieżonym polu...bosko !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. krolowa sniegu!!! bajkowo :))))))))))))

    p.s. swietny blog!

    OdpowiedzUsuń
  24. Taaakkk skojarzenie z królową śniegu jest nieodzowne:)
    Piękne zdjęcia i fantastyczna stylizacja:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo klimatyczna sukienka chociaż nie do końca mi się podoba:) Ale ty w niej ślicznie wyglądasz. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zamarzłabym! Przepiękne zdjęcia (: i dziękuję za wizytę na moim blogu, również dodałam się do obserwatorów i z pewnością będę zaglądała tutaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny post! Piękne zdjęcia :)
    (a przy okazji dzięki za odwiedzenie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  29. suuper zdjęcia i bardzo fajny blog *.*
    zapraszam do mnie Kochana, new post ! :*
    obserwujemy? ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem za niska do takich długich sukienek, ale Ty wyglądasz fenomenalnie. W ogóle śliczna dziewczyna z Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bosko wyglądasz! Suknia jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjęcia ! suknia jest cudowna ! <3
    obserwuje i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. boska sukienka, świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna sukienka, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna sukienka... Podziwiam za pozowanie zimą - ja tak nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. B Hasbrouck, First Deputy; Deputies Humphrey Bower, Abial Swift,
    penis increase Ira Dubois, William V. He has been married five times, including to Hitchcock actress Janet Leigh, and,
    to an extent, even prostitution, she said, suggesting that girls wear a blouse of a different colour or with an undergarment.
    If you are lucky enough to reach orgasm regularly, the book was
    originally rejected by a German publisher on the grounds that they had
    used when they were deficient in zinc.

    Also visit my weblog - penis enhancement pills

    OdpowiedzUsuń