niedziela, 10 lutego 2013

...My Music (set me free, filled me)

Witajcie kochani!!. Dzisiejsza stylizacja jest luźna, wygodna i sportowo. Taki styl preferuję na swobodne weekendy, kiedy to nie trzeba się niczym szczególnym przejmować...dla mnie to czas na relaks i aktywne spędzanie czasu. Zimą snowboard natomiast, kiedy przyroda się ożywia wtedy wybieram rower, rolki czy bieganie:). Koszulki z retro brandem adidasa są ponadczasowe, w moim poczuciu idealnie pasuje do nich bejsbolówka i "ciężkie" skórzane rurki. Przyznaję, że przy aktywnym wypoczynku towarzyszy mi zawsze muzyka stąd nie bez kozery słuchawki. Siostry Przybysz idealnie wpasują się do klimatu, który obecnie doświadczam (:. Jak Wam się podoba taka stylóweczka?:> Pozdrawiam b-b


                                                                                ....
                                                                         cap - house
                                                                       t-shirt - adiadas
                                                                  trousers - newy yorker/amisu
                                                                        belt -  sh
                                                                        boots - no name
                                                             watch, eyeglasses - oky doky
                                                             headphones - 4World Acceessories
                                                                                 ....
                                                                   stylization - boguslava-b
                                                             pics by - Serithorn Photography
                                                                    outdoor - Wrocław

41 komentarzy:

  1. fajnie wyszło:) podoba mi sie ten luźny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylóweczka świetna, ale spodnie podobają mi się najbardziej, świetnie na Tobie leżą, a takiej figury tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne słuchawki ;) ciekawa stylizacja ogólnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. znów świetna stylówka, choć ja się tak sportowo zazwyczaj nie ubieram;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi się chce dobrej muzyki posłuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia i widać, że są robione z pomysłem i ktoś wiedział co robi :) Przemyślane - to mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!!Kochana wymiatasz!!!
    Rewelacja!
    Piękne kolory ,piękna Ty,piękne zdjęcia!!!
    Uwielbiam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia! genialna luźna stylizacja :)pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :D fajny, luźny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i like it :)))) Boguuuuuuuuuuu! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć!

    Super zdjęcia i obróbka cudna :D

    W o mnie czytam, że bywasz na śląsku, opolskim? Jeśli tak, ot mamy wspólne pole manewru ;D !!! Masz super wyczucie stylu, podoba mi się tu u ciebie :D

    Może obserwujemy? Daj znać, odwdzięczę się ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylóweczka:)lubie takie outfity:)super wyglądasz w okularach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw, bardzo podoba mi się takie połączenie!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie Ci w fiolecie! Te okulary jak stworzone dla Ciebie! I spodnie mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, na luzie :)

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się kolorystyka zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow świetne zdjęcia !!! <3 a zestaw cudowny :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza i zabawna sesja zdjeciowa :) jestem zachywcona efektem koncowym !

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw jest genialny, uwielbiam skórzane ubrania :3 Sesja mega pozytywna!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz;) bardzo podoba mi się twój nagłówek ;))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna, luźna stylizacja. Wygląda na zwykłą, ale spodnie przłamują luzacki styl :) Super!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://agnejsza.blogspot.com/ (;

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka :) Fajnie jest spotkać psychologa z dyplomem :D Mam prośbę przeczytasz moje dwa artykuły dotyczące w znacznym stopniu zagadnień psychologicznych? Tu masz linki:

    http://biegpozdrowie.blogspot.com/2012/05/medycyna-psychosomatyczna-czy-uczucia.html

    http://biegpozdrowie.blogspot.com/2012/03/optymizm-wiara-i-cuda-ktore-zmienia.html


    P.s. maila do Ciebie napisałem. Na adres, który podajesz na tym blogu. Korzystasz z niego, czy masz innego maila?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale czad :D Wyglądasz super ekstra zjawiskowo w tym wszystkim! Aż zachciało mi się odkopać z szafy moją bluzę Adidasa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. moim zdaniem super! czapka jest świetna <3 zapraszam do siebie na konkurs, widzę, że nosisz okulary ;)

    http://no-more-surprises.blogspot.com/2013/02/firmoo-giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  27. http://glittermask.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. stylizacja wygląda świetnie, niczym reklama radia :D

    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania :)
    http://maly-swiat-malej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. genialne zdjęcia ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie charmeusee.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wpadam tutaj przez przypadek i co widzę?, dziewczyna z Rybnika!. Mieszkam niedaleko ale większość czasu łącznie ze szkołą spędzam właśnie tam :).
    Bardzo fajna stylizacja, idealna na swobodne i wolne weekendy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ekstra, pełen luz - to lubię :) Dlaczego ja nie widziałam tych spodni w NY?!

    Pozdrawiam :)

    Ps. Wpadnij - trochę inne spojrzenie na modę :): mauchew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. super stylizacja, wygodna i nie przeciętna , pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny blog ;D
    Obserwacja za obserwację ??
    http://lalastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń