niedziela, 3 lutego 2013

...this is our town this is who we're meant to be

Witajcie kochani. Dzisiejszy post jest dla mnie niezwykle ważny a to dlatego, że po raz pierwszy zdjęcia wykonano w moim rodzinnym mieście. W związku z tym pozytywny look i moc chromatycznych barw. Każda barwa ma dla mnie symboliczne znaczenie, dlatego też krótki subiektywny klucz: róż - spontaniczność, fuksja - obawa, niebieski- naturalność, zielony- nadzieja, czerwień - namiętność, turkus - dynamizm, czerń - smutek. Jak widać na załączonych zdjęciach przeważają intensywne barwy, w związku z tym luźna interpretacja prowadzi do oczywistego wniosku, że jest bardzo dobrze:). W takiej kompilacji sukienka-żakiet-obcasy zawsze czuję się kobieco i wygodnie. Jak Wam się podoba moja nowa energia po przeprowadzce do rodzinnego miasta?:>

                                                                      
                                                                           cap -   sh
                                                                           dress - sh
                                                                        handbag - sh
                                                                     jacket - stradivarius
                                                                    high heels  - metro
                                            earrings & bracelet - made by Alicja Janosz Niebielecka
                                                                 jewelery - house, six, Bijou Brigitte
                                                                                  ....
                                                                                                            stylization - boguslava-b
                                                                                                          pics by - Marcin
...thank U !!!
                                                                                                           outdoor - finally Rybnik

54 komentarze:

  1. Podobają mi się takie barwne zestawienia, to jest jednym z lepszych jakie miałem okazje zobaczyć. Dużo kolorów, ale absolutnie nie jest przesadzony. Super!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcielenie wiosny, świeżo i soczyście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana widzę, że bardzooo zmarzłaś ... Ale warto było bo piekna stylizacja a Ty widzę kwitniesz tej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, cudowne zdjecia;)
    Ale u Ciebie powiewa wiosną, ahh;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, dobrze dobrana kolorystycznie, idealne dodatki, a do tego malowniczy plener. A przede wszystkim świetna modelka.
    Zapraszam, http://dariaa-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne sa te kolory!!! Na białym tle wygladaja jeszcze wyrazniej :) a co to za miasto?

    OdpowiedzUsuń
  7. zimowe klimaty na zdjęciach, a przez te kolory powiało wiosną ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolorki - aż chce się żyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, przejrzałam kilka notek i Twój blog bardzo mnie zaciekawił. ;)
    Może jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją?
    Ja już dołączyłam do obserwatorów!

    Pozdrawiam
    mandyemilyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i wesoły zestaw a najbardziej podoba mi się to , że dużo rzeczy jest z Sh:) Na prawdę jestem pełna podziwu, pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ pięknie....
    kolorowo!

    cudne buty!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna *.* nie mogę uwierzyć, że te ubrania są z sh ;) i genialne kolczyki ;p
    + zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne kolorki (i dwa razy nadzieja, w postaci zieleni i turkusu).
    Musialo byc strasznie zimno, ale bylo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie i kolorowy <3, a fuksja - obawa? zaskoczyłaś mnie :) Piękna biżu!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że zdjęcia na pełnym hardkorze ;) śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You look beautiful, dear! I love the colout combination of your outfit!
    And the pictures are amazing :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. łącz dalej tak kolory i dodawaj więceej, więcej dodatków, a będzie cudnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz ciekawie, uwielbiam dużą ilość bransoletek, które są połączone kolorystycznie :)) sukienka jest przepiękna i równie pięknie układa się na Tobie! Masz świetną figurę ;) w całej stylizacji jest dużo, dużo kolorów, podoba mi się to, ponieważ chcę już wiosnę i chociaż tak ludzie mogą przełamać szarą codzienność za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie sesja wymagała sporo poświęcenia, patrząc na aurę wokół Ciebie... Cudne kolorki, aż robi się cieplej :)
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  20. sukieneczka ma super fason, a dodatki dopełniają wygląd :) podobają mi się kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo jak tu kolorowo! piękna stylizacja i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swiete kolory. super czapka, az chce sie ogladac

    OdpowiedzUsuń
  23. ale tu kolorowo!:) również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjecia i świetne zestawienie kolorystyczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietnie wygladasz;) tak tu kolorowo;)super czapa i torebka

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorystyczna bomba ;) W pozytywnym znaczeniu, pozdrawiam ;*

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie wygladasz tah mmm zimowo-wiosennie : fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo lubie takie kolorowe stylizacje:)cudownie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. podobają mi się takie żywe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ileż tu kolorów! Kocham Cię za tą pozytywną mieszankę kolorów! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia , również dodaje do obserwowania . :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna stylizacja, zdjęcia, całokształt.... miło się patrzy. Interesujące zestawienie barw. Jak dla mnie idealnie.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczna sesja - pieknie na niej wyszlas:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale kolorowa stylizacja! Super :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie:
    http://my-illegal-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. w końcu coś kolorowego wodzę. wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz wspaniale, cudne kolory!!
    Zdjęcia bardzo fajne :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. nowa energia jest fantastyczna. Podoba mi się bardzo ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniała kolorystyka, która leczy, zwłaszcza przy takiej temperaturze na zewnątrz:) Dziękuję za wizytę u mnie, również obserwuję:)
    pozdrawiam
    http://allaboutwomanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Niezwykle barwna stylizacja :)! Dziękuje za odwiedziny, również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna kolorowa i nietuzinkowa stylizacja!

    obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  42. pozytywnie kolorowo ! miło tutaj u ciebie :) mam nadzieję, że u mnie też ci się spodoba i również mnie zaobserwujesz :P
    a tymczasem zapraszam na mój pierwszy konkurs :D
    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny look :) cudowne kolory :))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji oraz polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. http://shinybox.pl/?ref=b71a818 zarejestruj się ,zbieraj punkty i odbieraj za darmo kosmetyki zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie w tym Twoim Rybniku jesteś jego ozdobą!!!
    pozdrawiam
    ***

    OdpowiedzUsuń
  46. Podoba mi sie polaczenie kolorow!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny zestaw :) Widać, że walczyłaś z wiatrem, ale Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  48. oo.. Rybniczanka?
    Jak to miło znaleźć na blogspocie sesje zdjęciową na rybnickim molo ;))

    OdpowiedzUsuń