poniedziałek, 18 lutego 2013

.... threw my hands in the air I said show me something

Witajcie kochani!! Kolor czarny jest niezwykle tajemniczy, zmysłowy i pełni najbardziej pożądaną funkcję, otóż optycznie wyszczupla. W związku z tym często chętnie zakładam na siebie ubrania w tej mrocznej barwie. Stylizacja quasi elegancka z nutką szaleństwa w postaci fioletowej baskinki oraz eklektyzmu na szyi - 4 pary naszyjników. Każde w innym stylu - romantyczne perły, góralskie korale oraz dwie pary tzw. "winogron". Mieszanka wybuchowa, ale jak dla mnie intrygujące połączenia to coś co preferuję w modzie i życiu (:. Jak Wam się podoba taki (nie)typowy look?:>. Jako psycholog i blogerka modowa chciałabym Was zaprosić do lektury MOICH cotygodniowych artykułów w DZIENNIKU ZACHODNIM.pl Zapraszam serdecznie, będzie mi niezmiernie miło, jeśli ktoś zechce przeczytać moje skromne refleksje i skomentuję w DZZ.



                                                                      

                                                              skirt - new yorker/amisu
                                                                  handbag - no name
                                                                shirt   - new yorker/amsiu
                                                                          vest - sh
                                                                     high heels  - metro
                                                   jewelery - no name, reserved, odj, new yorker
                                                                                  ....
                                                                                                            stylization - boguslava-b
                                                                                                          pics by - Marcin
...thank U !!!
                                                                                                           outdoor - finally Rybnik

36 komentarzy:

  1. bez tego fioletowego byłoby ładniej moim zdaniem. Ale mimo to uśmiech na buzi się pokazał i zestaw się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie na początek wiosny! Miszmasz na paznokciach i przy szyi swietnie ożywia całość. Zrezygnowalabym tylko z baskinki - jej materiał mi tu nie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cztery naszyjniki bardzo bardzo tutaj pasują !!!
    Swietnie wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł z tymi koralami. Choć nie podoba mi się fioletowa baskinka - dziwnie leży - ale to moja opinia. :))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie połączyłaś wszystkie naszyjniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie z tymi wszystkimi dodatkami !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi naszyjnikami!
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tymi naszyjnikami aczkolwiek ja nie dodawałabym już tej baskinki. ogólnie look bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt osiągnęłaś przez te dodatki, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biżu <3

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. korale wymiatają :) no i ta baskinka cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna spódniczka!
    rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki przepiękny naszyjnik! Jestem w nim zakochana po prostu!
    U mnie kochana konkurs z butami do wygrania, więc jak masz ochotę to serdecznie zapraszam!

    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mi sie podoba ta stylizacja:) ma cos w sobie z pokojówki ;) zapraszam do mnie nowy post http://forward-pola.blogspot.com/2013/02/dla-urody-trzeba-cierpiec.html obserwujemy ? :) buziaki pola

    OdpowiedzUsuń
  15. What an interesting look! You are amazing as always!
    I love the way you wear those necklaces and the rings with the nail polish :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne połaczenie naszyjnikow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie! naszyjniki świetnie komponują się w całość:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. fioletowa baskinka i biżuteria są obłędne ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Super !
    Zapraszam do mnie
    www.blooog-o-modzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oryginalnie:) podobają mi się naszyjniki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. TOTUTATU-Jesteśmy już na blogspot!
    Wzorzyste rajstopy i tatuaże zmywalne.
    Zapraszamy! http://totutatu.blogspot.com
    www.facebook.pl/totutatu
    www.totutatu.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. co za fantastyczna stylizacja! świetny mix korali, bardzo świeże i stylowe połączenie :)

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja! Świetnie dobrałaś dodatki :)
    Zapraszam do odwiedzenia naszego bloga http://lifestyletodayx.blogspot.com/
    Razem z przyjaciółką dopiero zaczynamy:)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna spódnica! ♥
    obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję, niezmiernie mi miło :) również obserwuję :)

    ps. bardzo ciekawa stylizacja, widać że przemyślana :))

    OdpowiedzUsuń
  26. ŚWIETNIE, UWIELBIAM POŁĄCZENIA RÓŻNYCH STYLÓW :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) A szczególnie w zakładkę "PROJEKTY" gdzie umieszczam swoje ciuchy zrobione przeze mnie :) OBSERWUJEMY? :)
    DENZEE STYLE

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie wyglądasz i genialne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz genialnie!!!

    obserwuję i zapraszam :)
    "e-fashion" :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post dear <333 I really like your blog :)
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń