piątek, 22 marca 2013

...at first sight I felt the energy of sun rays

Witajcie kochani!!!. W roli głównej kolor beżowy, który prezentuję się niezwykle ciekawie i elegancko. Na chłodniejsze dni, zazwyczaj wybieram wersję na tzw. cebulkę, czyli bluzka z długim rękawem oraz sweter i kamizelka futrzana. Ten zestaw jest niezawodny z wielu powodów, podstawowy to niesamowicie grzeje podczas minusowych temperatur. Ponadto jest komfortowy, a kompilacja  kilku deseni, zawsze sprawia wrażenie nieszablonowości i braku nudy w stylizacjach. Jak Wam się podoba moja interpretacja pożegnania (mam nadzieję?!) z Panią Zimą? Zapraszam do komentowania. Pozdrawiam bb.


                                                      
                                                          sweater -  gift from USA
                                                                    vest - sh
                                                                    blouse - sh
                                                                    pants - metro
                                                                    shawl -no name  
                                                                  boots - metro
                                                                    jewelery- aldo
                                                                watch - calvin klein
                                                                        bag - sh
                                                                            ....
                                                                   stylization - boguslava-b
                                                                  pics by - Marcin
                                                                    outdoor - Rybnik

47 komentarzy:

  1. bardzo ładny look ;]

    zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądasz, a zdjęcia i zestaw są wręcz fenomenalnie! No i masz pięknie okolczykowane ucho. Pamiętam, że kiedyś była taka moda i po zobaczeniu tego u Ciebie sama mam na takie coś ochotę! :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, bardzo fajna jest ta narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolorystyka, bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, na Tobie nawet beż nie jest nudny! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, piękne zdjęcia, śliczna dziewczyna i genialnie przekute ucho <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna stylizacja - kazdy element z osoba super, a wszystkie razem wygladaja mega!
    Szczegolnie podoba mi sie sweter, kamizelka i... ta kreska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Meeeeega stylizacja!!super sweter

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kolory fantastycznie komponują się z Twoimi włosami!! Pięknie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Cię poinformować, że zmieniłam adres bloga na http://karolinakolodziej.blogspot.com/, wcześniej było karolina-w-krainie-mody.blogspot.com - zmień to sobie w obserwowanych :)

      Usuń
  10. Jak dla mnie - zestaw idealny! Przepiekne polaczenie kolorow, spodnie maja swietny kroj, a kamizela idealnie zgrala sie z reszta... Rewelacja! Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  11. fenomenalny zestaw! uwielbiam, beże, karmele, szarości! rewelacyjna wariacja kolorów

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały strój . Kreski mistrzostwo świata :)

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się kolorystyka zestawu i cały jego skład! MEGA!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie!

    http://alex-i-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorystyka tego zestawu mnie inspiruje ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tym zestawie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie dobrane kolory ♥ pieknie Ci w zwiazanych wlosach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś w tym wszystkim jest :) W pierwszym momencie wydawało mi się, że nie, ale jednak tak, i to bardzo! Ale najbardziej podobają mi się Twoje włosy i oczy. Niby tak prosto i zwyczajnie, ale nie mogę wzroku oderwać, więc nie mogłam skoncentrować się zbytnio na reszcie ;)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog i post :)
    Zapraszam do siebie : strange-woman.blogspot.com ,może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny look!
    bardzo podoba mi się kamizelka !
    piękne zdjecia !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne kolory,świetne zestawienie wszystkiego razem o tak bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja.Widzę , że jesteśmy sąsiadkami :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne zdjecia :* Najbardziej podoba mi się sweterek jest śliczny :*
    i podziwiam,że takie łupy masz z sh ;>
    Co byś powiedziała na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne kolory, takie jesienno - wiosenne, piękna sceneria. Nie myślałaś o tym, żeby zostać modelką? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia,świetny set...i jeszcze ta idealna kreska na oku (ach zazdroszcze wprawy ;) pozdarwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się te Twoje ucho całe z kolczyków *.*
    a zestaw prosty ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beznadzieja... Nie wiem czym tu się zachwycać...

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! Uwielbiam odcienie brązu i kolory safari.. Sweter jest przepiękny, jako pierwszy przykuł moją uwagę;) Pozdrawiam, Madlen.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej :) nominowałam Cię do Liebster Award - wejdź tutaj żeby zobaczyć szczegóły :)

    http://rosseann.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ojej cudownie pasuje stylizacja do otocznia : ) bardzo mi sie podoba !

    przy okazji zapraszam do mojej krainy - http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. dobrze dopirasz kolory do swojej urody. Inspirujące stylizacje.
    Ciekawy blog, chętnie poobserwuję
    Zapraszam również do mnie i do obserwacji:))

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam takie stylizacje:D i zdjęcia w takiej przestrzeni:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealnie. Pięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hey :)
    Usuwam starego bloga i z racji tego,że go obserwujesz (za co bardzo dziękuję ;) zapraszam na nowego http://maruda-na-zakupach.blogspot.com/
    Mam nadzieję,że również Ci się spodoba. ;)
    Nie jest to forma spamu,jedynie informacja,ale zrozumiem jeśli usuniesz mój komentarz. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię właśnie takie kolory.
    stylizacja na 10 ;)

    pozdrawiam
    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Co do ubrania na cebulkę to jestem na tak, świetnie wszystko połączyłaś. Ja już mam nadzieje, że nikt nie będzie się musiał tak ubierać bo w końcu nadchodzi wiosna :) Alice

    OdpowiedzUsuń
  37. Też mam nadzieję na koniec zimy. Stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny sweter oraz idealny klimat zdjęć;)
    zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne kolczyki i kamizelka! Nie mogę oderwać oczu. (:
    dodaję do obserwowanych. (:

    cheers, Katia . xx
    mrsbegum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Powinnaś częściej nosić beże i brązy, bo bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń