czwartek, 14 marca 2013

....to call for hands of abov, to lean on

Witajcie kochani!. W roli głównej dziwaczna bluza z kołnierzykiem w blado różowym odcieniu. Lubię takie zestawienia, myślę, że adekwatnie definiują mnie i mój styl. Do różowej bluzy dobrałam granatowe rurki oraz obcasy. W związku ze stonowanym dołem, pokusiłam się o większą ilość biżuterii, naszyjnik przypominający kolorowe zapałki oraz mix bransoletek. Jak Wam się podoba taka stylizacja zapraszam do komentowania. Pozdrawiam bb
Odsyłam również do mojego najnowszego artykułu o legginsach w DZIENNIKU ZACHODNIM.



                                                                     jacket -  sh
                                                                     pants - h&m
                                                                         belt -  sh
                                                                  boots - no name
                                                                   neckalce - no name
                                                        jewelery- h&m, six, new yorker
                                                                watch -  jelly watch
                                                                        bag - sh
                                                                            ....
                                                                   stylization - boguslava-b
                                                             pics by - Marcin
                                                                    outdoor - Rybnik

28 komentarzy:

  1. Jaka śliczna bluza! <3
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Stylizacja ma coś w sobie ale jakoś nie jestem przekonana do biżuterii... chyba jednak wole prostsze połączenia. Sam naszyjnik bardzo mi się podoba i mix miętowy na ręce też ale chyba nie przy tym stroju. Pozdrawiam-Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik jest rewelacyjny!

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cały look bardzo mi się podoba a naszyjnik jest booski ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza podoba mi się...i to bardzo :) i biżuteria super dobrana :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pastele i groszki! cudo! ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką fanką bluz, a Twoja jest naprawdę genialna :*

    OdpowiedzUsuń
  8. love your outfit! would you like to follow each other on GFC and instagram?! If yes, let me know!

    instagram - @alinasfashtips
    GFC: alinasfashtips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza bluza, bardzo fajnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko się świetnie komponuje. ja jestem zachwycona :)
    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna jest ta bluza!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogolnie nie przepadam za różem ale tutaj wszystko idealnie komponuję się ze sobą i wygląda naprawdę świetnie ;)

    Super blog^^

    Obserwuję :) i zapraszam do mnie -->http://passionatefashiondiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oooooo!
    całość bardzo fajnie wygląda!
    podoba mi się jak połączyłam tę pastelowo różową bluzę z mocną biżuterią!
    bardzo fajny pomysł.
    super!

    całusy! ;*
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie ta bluza jest super! ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny sweterek, torebka buty :)
    fajnie to wszystko razem wygląda :)
    z chęcią obserwuje i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To połączenie wyszło Ci mega! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy zestaw, podobają mi się zdjęcia. Bardzo fajnie zrobione :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. amazing outfit! love your necklace and bracelets so so much!!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pastelowo,wiosennie,świetny naszyjnik:) tylko za oknami wiosny brak:(

    OdpowiedzUsuń
  20. czy ten miętowy kolor to AVON?

    OdpowiedzUsuń
  21. Today, while I was at work, my cousin stole my iphone and tested to
    see if it can survive a twenty five foot drop, just so she can be a youtube sensation.
    My apple ipad is now destroyed and she has 83 views. I know this is totally off topic but I had
    to share it with someone!

    http://64.179.135.185/?q=node/5026
    http://79.170.44.78/mygighost.net/PaulineJi/tab:info
    http://4taxi.ru/node/74835
    http://4taxi.ru/node/74835
    http://aenarpg.free.fr/Forum/profile.php?mode=viewprofile&u=20382

    Here is my webpage :: cricket android phones

    OdpowiedzUsuń
  22. Howdy! My partner and I often publish guest posts for other site owners to help gain exposure
    to our work, as well as provide superb content to weblog owners.
    It's a win win situation! If you're interested feel free tto contact
    me at: jesstardent@vegemail.com so we can communicate further.

    Many thanks!

    Take a look at my web page ... The Venus Factor

    OdpowiedzUsuń