sobota, 13 kwietnia 2013

Has Spring finally come to your area?

Witajcie kochani!!!. Wybaczcie moją blogowa absencję, ale zimowa aura nie zachęcała do tego by wyjść w plener. Natomiast dziś w moim mieście można było doświadczyć wiosennego klimatu, i w związku z tym neony w roli głównej. Czarna sukienka z neonowymi wstawkami to rzecz niezwykle uniwersalna i praktyczna,  w moim poczuciu idealnie pasująca do kurtek typu ramoneska. Dopełnieniem wszystkiego jest kolorowy szal oraz mała torebka na ramię. Jak Wam się podoba mój pierwszy wiosenny post. Pozdrawiam b-b.


                                                                       
                                                    jacket - metro
                                              dress -mohito                                     
                                              handbag - six
                                                    shawl - six
                                             jewelery- h&m
                                                boots - metro
                                                               ....
                                            stylization - boguslava-b
                                                   pics by - Marcin
                                                outdoor - Rybnik

21 komentarzy:

  1. rewelacyjny kolor kurteczki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolory!pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty oryginalne i odważne, całość prezentuje się świetnie :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zestawienie kolorystyczne, neony pozytywnie nastrajaja! Kurteczka swietna! Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtkę i chustę masz genialne! Boska kolorystyka! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor kurteczki :)

    słońce kolory to jest to

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne jest połączenie tych kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny komin i torebka:D pieknie wiosennie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow wszystko mi się podoba !!!! pięknie !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jak kolorowo! :) czuć wiosnę :)

    www.catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja.
    Ale chustka podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Agata z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny zestaw :) zapraszam do sklepu BlueBelle na Kościelnej:)faktycznie mamy już tu ciepło u nas...oby tak zostało i było lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne zdjecia - apaszka mnie zauroczyla
    super wygladasz!
    rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne to połączenie kolorów ... I dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są tak powalające, że nie mogłam wzroku oderwać! Jeśli lubisz ciekawą biżuterię zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem fanką tego typu butów, może wolałabym aby były gładkie, ale ten zestaw mi się podoba. Fajnie połączyłaś kolory, coś się dzieje, dla mnie na + ;)

    OdpowiedzUsuń