niedziela, 2 czerwca 2013

I wanna breeze and an open mind

                                                    jacket -only
                                                    t-shirt - h&m  
                                                    skirt - h&m
                                                  handbag - no name
                                                   boots - just women
                                                               ....
                                            stylization - boguslava-b
                                                   pics by - Marcin
                                                outdoor - Rybnik

21 komentarzy:

  1. Oj co za wspaniałe miejsca :) Bardzo ale to bardzo podoba mi się spódniczka a raczej jej dynamika :) wygladasz fantastycznie i ciekawie połączyłaś to z butami :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zestawienie delikatnej zwiewnej spódniczki z ciężkimi biker boots! Lubię takie kontrasty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw z pazurem. Pasowałaby tutaj również np. taka torebka: http://www.amiche.pl/granatowa_kopertowka_ze_srebrnymi_dodatkami-produkt-2372.html

    Oryginalne torebki damskie i inne dodatki – zapraszamy do nas http://www.amiche.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :) świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ubranie i fajna sceneria :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia. Podoba mi się spódnica i dżinsowa kurtka. Cała stylizacja na plus.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Szczególnie podoba mi się połączenie spódnicy z ciężkimi butami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódnica,piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. marzę o Twojej kurteczce! Piękna spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna stylizacja, piekna fryzurka <3


    www.konstylencja.blogspot.com
    www.facebook.com/Konstylencja

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, you look stunning! I love everything about this look and especially your hairstyle, your skirt and your shoes!! What a perfect combination!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog ! <3

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta kurteczka :)

    dziękuję bardzo, że jesteś obserwatorem mojego bloga, ale z dniem 1go lipca Google zamyka tę opcję. zapraszam do obserwacji przez Bloglovin' lub dodania do kręgu Google + bo niedługo tylko tak będzie można odwiedzać ulubione blogi.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódniczka i torebka, ale masz dużo kolczyków ;O :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie. Jestem tu pierwszy raz. Wybrałam tą stylizację ponieważ bardzo mnie urzekła. Spódnica jest subtelna i elegancka jednak góra na luzie. To ostrożne połączenie przekonało mnie zupełnie.
    Chętnie będę Cie odwiedzać w przyszłości.
    Pozdrawiam.
    (zapraszam na mój pierwszy i nowo stworzony świat mody http://closed-wardrobe.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://boguslava-b.blogspot.hk/2013/06/you-can-feel-light-start-to-tremble_21.html?showComment=1373527378696#c9217759821645222105

    OdpowiedzUsuń