środa, 28 sierpnia 2013

S♥Imagine - John Lenon♥W

Witajcie Kochani!!! Wakacje to czas relaksu, ja spędziłam tydzień na magicznej wyspie Teneryfie. Wspomnienia, obrazki, przygody, emocje ♥ jakie tam doświadczyłam zostaną w pamięci na długo, ale zawsze warto posiłkować się aparatem nawet jeśli jest to "tylko" aparat z telefonu komórkowego. Stylizacja typowa, na jeden z szalonych wieczorów jakie tam przeżyłam. Mam na sobie przepiękny kombinezon w kwiatowy print, resztę dopełniłam sandałkami na obcasie i intensywnie zieloną kopertówką. Jak Wam się podoba wakacyjny look?. Odsyłam również do mojego artykułu o szortach w DZZ. Pozdrawiam bb.


                                                                                  overalls - sh
                                                    handbag - prada:)
                                                       boots - quazi
                                                    watch - no name
                                                   neckalce - house
                                                   sunglasses- ray-ban

                                                               ....

                                               stylization - boguslava-b
                                                   pics by - Slav
                                                      working - Freedy
                                                outdoor - Tenerife

20 komentarzy:

  1. Dla mnie kombinezony to hit tego sezonu, więc jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie;bardzo kobieco-nic dodać nic ująć ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kombinezon w połączeniu z tą torebką tworzy niezły duet.

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki świetny kombinezon i do tego z sh, zazdroszczę łupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny zestaw ! mam prośbę kochana wystarczy kliknąć w link sheinside na początku tego posta: http://onlymymotivation.blogspot.com/2013/08/sheinside.html z góry dziękuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsca, piękna dziewczyna i piękne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kombinezony choć swojego nie posiadam, może skuszę się na jeden w przyszłe lato ;)
    Rewelacyjnie wyglądasz a do tego ten krajobraz!...

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your oufit!
    www.yournegativity.blogspot.com
    With love, Marta and Xisca

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kombinezony i Pradę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dziewczyno, potrzebuję Twojego głosu na mnie, w konkursie, mozna głosować codzeinnie, zapraszam do mnie i wielkie dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  11. o jacie kręcę! Chcę Twój kombinezon, genialny wzór ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. kombinezon <3, fajny klimat zdjęć. pozdrawiam i zapraszam do siebie http://silentstreets.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog super stylizacje;)
    zajrzyj jeśli mozesz;)
    http://onlymymotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i bardzo stylowy kombinezon. Cudnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń