czwartek, 12 grudnia 2013

MACKLEMORE & RYAN LEWIS - SAME LOVE

Witajcie! Chwilkę mnie tu nie było ale wracam z jesienną stylizacją. Kompilacja butelkowej zieleni i bordo to hit tego sezonu. Ja w takiej konstelacji czuję się niezwykle komfortowo i modnie. Zapraszam do lektury mojego nowego wpisu w DZZ. Pozdrawiam bb

                                                                  
                                                               t-shirt - sh
                                                    coat - from allegro
                                                       handbag - LV
                                                 high heels - big star
                                                    watch - no name
                                                    neckalce - h&m
                                                       cap -     DIY 
                                                            ....
                                               stylization - boguslava-b
                                                 pics by - Slav
                                               working - boguslava-b
                                                  outdoor - Rudy

17 komentarzy:

  1. Świetna kolorystyka, piękna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. you look amazing!
    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie kolorystyka zestawu, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że w pobliżu Rybnika jest tak piękny park ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory :) wygladasz bosko jak zawsze :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing pictures & great look!!!

    international giveaway in my blog

    http://beharrean.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny look;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ,cudne kolory i super TY!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne miejsce znalazłaś na robienie zdjęc. Pieknie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda rzecz jest fajna, modna i można z nich stworzyć naprawdę bardzo fajne zestawy. Niestety w tym połączeniu nic do siebie nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ten zestaw, fajne połączenie sportowego T-shirtu z ćwiekowaną czapą i elegancką kurtką, świetna kolorystyka :) fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

  14. Wreszcie coś interesującego w necie, miło spędziłem tu czas pozdro od prezentacjematuralne2013.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, nowocześnie i młodzieżowo. Jeśli tylko kolory torebki i butów oraz spodni nie są przejaskrawione jak na zdjęciu na ławce to po prostu bombowo. Sama jestem zwolenniczką konkretnych i pełnych kolorów. Ania.

    OdpowiedzUsuń